//
کدخبر: ۸۹۶۵۲ //
با همکاری اتاق بازرگانی و اتاق اصناف کرمانشاه صورت می گیرد؛

رضا سلیم ساسانی: اولین نمایشگاه کالای ایرانی کشور در کرمانشاه برگزار می شود

کرمانشاه این افتخار را دارد که بعنوان اولین استانی باشد که در جهت حمایت از کالا و تولید ایرانی نمایشگاه برگزار نماید.

 رضا سلیم ساسانی: اولین نمایشگاه کالای ایرانی کشور در کرمانشاه برگزار می شود
به گزارش فرتاک نیوز،

رضا سلیم ساسانی رئیس اتاق اصناف کرمانشاه در گفت و گو با فرتاک نیوز با اشاره به برگزار اولین نمایشگاه کالای ایرانی در سال 97 کشور در کرمانشاه گفت: خدا را شاکریم توفیقی دست داد که با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از کالای ایرانی و قراردادن شعار سال به این نام، استان کرمانشاه و جامعه اصناف با استقبال از این طرح، در سطح کشور پیشقدم شوند.

 ساسانی در ادامه سخنان خود گفت: اصناف استان کرمانشاه بعد از فرمایشات رهبر معظم به صورت یکپارچه با نصب بنر و پلاکارد در سطح استان به استقبال حمایت از تولیدات داخلی رفتند و در ادامه نیز در جامه عمل پوشیدن به این خواسته رهبر انقلاب، به صورت ویژه نسبت به این موضوع اقدام گردید.

 وی در ادامه گفت: در اوایل سال 97 کمیته اتاق بازرگانی و اتاق اصناف را با حمایت های آقای کیوان کاشفی رئیس محترم اتاق  بازرگانی استان کرمانشاه تشکیل دادیم تا ببینیم به صورت عملی چگونه می توانیم به این موضوع ورود نماییم و خوشبختانه با حمایت های آقای مهندس بازوند استاندار محترم کرمانشاه، خدمت ایشان رسیدیم و با پیشنهاد و حمایتی که  داشتند، قرار بر این شد که اولین استانی باشیم که در این راستا اقدام به برگزاری نمایشگاه نماییم.

رئیس اتاق اصناف کرمانشاه در ادامه افزود: این نمایشگاه به مدت چهار روز و از 11  الی 14 اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه های استان کرمانشاه  در متراژ 2700 متر مربع برگزار خواهد گردید.

ساسانی سپس افزود: در این نمایشگاه محصولاتی هم چون: فرش- فولاد-موادغذایی-لوازم خانگی- پوشاک- پرشکی- ایران خودرو- سایپا و ... عرضه خواهند شد و در این راستا سعی نمودیم قیمت غرفه ها را با تخفیف ویژه در اختیار تولید کنندگان قراردهیم که بتوانیم گامی در جهت تحقق این امر برداریم و خوشحالیم که در کوتاه ترین زمان ممکن این اتفاق افتاده است.

 وی در ادامه گفت: از نکات قابل توجه در این نمایشگاه حضور پر رنگ تولیدکنندگان استان کرمانشاه بود که در حداقل زمان متراژ 2400 متر را در اختیار گرفتند که این می تواند با توجه به شرایط ویژه کشور که به دلیلی رکورد اقتصادی وجود داشت، بسیار دارای اهمیت باشد و امیدواریم با توجه به رهنمودها و حمایت های استاندار محترم بتوانیم گامی بلند در جهت رشد و شکوفایی استان کرمانشاه برداریم.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های کرمانشاه در پایان سخنان خود گفت: خوشحالیم که تولید کنندگان استان کرمانشاه تا این حد از این موضوع استقبال نمودند تا این اتفاق مهم را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهیم و لازم میدانم در همین جا از حمایت های سازمان صنعت، معدن و تجارت و هم چنین خانه صنعت و معدن و صداوسیمای استان کرمانشاه و تمامی افراد و یا سازمانی هایی که ما را در این امر یاری نمودند تشکر نمایم.

 امیداست مردم شریف کرمانشاه  با حضور گسترده  در این نمایشگاه و خرید کالاهای مورد نیاز موجب دلگرمی تولید کنندگان  را فراهم نمایند.      

 وعده دیدار  کرمانشاهیان عزیز  ۱۱ لغایت ۱۴ اردیبهشت ساعت ۴الی ۹شب  درمحل دائمی نمایشگاه بین المللی کرمانشاه

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۹۶۵۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان