//
کدخبر: ۱۷۷۱۹۵ //
استاندار تهران:

استان و شهر تهران در بارندگی های اخیر هیچ خسارت جانی نداشته است

استاندار تهران گفت: استان و شهر تهران در بارندگی های اخیر هیچ خسارت جانی نداشته است.

استان و شهر تهران در بارندگی های اخیر هیچ خسارت جانی نداشته است
به گزارش فرتاک نیوز،

انوشیروان محسنی بندپی شامگاه دوشنبه در جلسه مدیریت بحران شهر تهران که با حضور رحمانی فضلی وزیر کشور، محسنی بندپی استاندار تهران و حناچی شهردار تهران برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: هیچ نگرانی درخصوص سرریز شدن سدهای استان و کرج نداریم و لحظه به لحظه ورودی و خروجی آن را رصد می‌کنیم.

محسنی بندپی با بیان اینکه در بارندگی‌ها و بحران حاصله کنونی شاهد وحدت فرماندهی در مدیریت بحران در شهر و استان تهران بوده ایم گفت: در این راستا مردم هم خوب همکاری کردند و رسانه ملی هم در تحکیم اعتماد اجتماعی نقش بسیار داشت.

استاندار تهران با اشاره به اینکه سد کرج ۱۹۵ میلیون متر مکعب گنجایش دارد و ورودی ما به این سد ۱۵۶ میلی متر مکعب برثانیه است افزود: ۵۰ میلیون مترمکعب گنجایش سد لتیان است و کاملاً تحت کنترل می‌باشد و هم اکنون نیمی از ظرفیت سد طالقان خالی است و عمده نگرانی ما مشخص نبودن مناطق بارندگی در استان تهران است.

وی بیان داشت: نگرانی‌هایی در رود دره‌های شهر تهران وجود داشت که به موقع وارد عمل شدیم و آنها را لایروبی کردیم و در حال حاضر و برای برهه کنونی استان تهران را به ۴ منطقه تقسیم کردیم و هر یک از معاونین در یکی از مناطق حضور یافتند و هیچ گزارشی مبنی بر آب گرفتگی در معابر شهرهای استان گزارش نشده است.

استاندار تهران از اقدامات دیگر را انتقال معتادین متجاهری که در حاشیه روددره های شهر تهران مستقر بودند به جای امن عنوان کرد و گفت: تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر خسارت جانی در استان و شهر تهران نداشتیم.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۷۱۹۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان