//
کدخبر: ۱۷۵۸۳۷ //
استاندار تهران مطرح کرد؛

احتمال سیلابی شدن رودخانه های بالادست شهر تهران

استاندار تهران گفت: احتمال سیلابی شدن رودخانه‌های بالادست شهر تهران وجود دارد.

احتمال سیلابی شدن رودخانه های بالادست شهر تهران
به گزارش فرتاک نیوز،

انوشیروان محسنی بندپی شامگاه دوشنبه در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان تهران طی سخنانی گفت: بنابر پیش بینی اداره کل هواشناسی سامانه بارشی تا اواخر هفته در استان تهران فعال است و احتمال سیلابی شدن رودخانه‌های بالادست شهر تهران وجود دارد.

وی افزود: در ابتدای سال شاهد شرایط ناپایدار جوی در سطح کشور و استان تهران بودیم و لازم است با آمادگی کامل در این خصوص اقدام کنیم.

استاندار تهران افزود: استان و شهر تهران دارای حساسیت‌های خاصی در خصوص مدیریت بحران است و باید با برنامه عملیاتی در مدیریت بحران عمل کنیم، در مدیریت بحران در استان و شهر تهران باید اصل بر پیشگیری باشد و این یک اصل راهبردی است.

محسنی بندپی افزود: تجارب مدیریت بحران در ادوار گذشته و سیل کن نشان می‌دهد که باید اعضای شورای هماهنگی با هوشیاری کامل ایفای نقش کنند و قبل از وقوع حادثه باید با تصمیمات کارشناسی حوادث طبیعی را به نوعی مدیریت کنیم.

استاندار تهران گفت: افرادی که تخصصی در خصوص مدیریت بحران ندارند از اظهار نظر غیرکارشناسی که موجب نگرانی مردم می‌شوند اجتناب کنند.

وی ادامه داد: طلس جامع نقاط بحرانی و آسیب پذیر استان تهران تهیه می‌شود.

محسنی بندپی گفت: استانداری تهران با همکاری شهرداری‌های استان تهران یکی از استان‌های پیشتاز برای امداد رسانی به مناطق سیل زده در استان گلستان و مازندران بوده است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۵۸۳۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان