//
کدخبر: ۱۷۶۴۶۷ //
استاندار تهران عنوان کرد؛

هدف ما ایجاد نشاط و شادی در جامعه است

استاندار تهران در بازدید از نوروزگاه بلوار کشاورز، گفت: هدف ما ایجاد نشاط در جامعه است.

هدف ما ایجاد نشاط و شادی در جامعه است
به گزارش فرتاک نیوز،

انوشیروان محسنی بندپی، با تقدیر از اقدام شهرداری تهران برای برگزاری نوروزگاه ها، افزود: هدف ما شادی و نشاط مردم است. باید ظرفیت‌ها و استعدادها را شناسایی کنیم و چنین برنامه‌هایی را افزایش دهیم.

وی گفت: در نوروز همه چیز باید از نو شروع شود. هم‌زمان با تغییری که در طبیعت مشاهده می‌شود باید تغییرات جدید هم در حال و هوای مردم، چه در درون و چه در برون آنها ایجاد شود.

محسنی بندپی افزود: چیزی را که‌امروز مشاهده کردیم‌نشان دهنده ظرفیت‌های مختلف کشور در زمینه هنری، کارآفرینی و ورزشی است که توانستند در این مکان محدود آنها را به نمایش بگذارند که خیلی هم مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

استاندار تهران با تاکید بر اینکه ما به دنبال نشاط مردم هستیم، تصریح کرد: اگر نشاط را به رضایتمندی درونی تفسیر کنیم، می‌توانیم بگوییم نشاط را در تک تک شهروندان و مسافران نوروزی که هم اکنون در بلوار کشاورز حضور دارند مشاهده کردیم. البته باید ظرفیت‌ها و استعدادها را شناسایی کنیم و چنین برنامه‌هایی را افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه این ابتکار معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران قابل تقدیر است، عنوان کرد: سال گذشته هم شاهد این برنامه‌ها بودیم، اما امسال گستردگی و نشاط برنامه‌ها بیشتر بود. به طوری که شاهد برگزاری نوروزگاه ها در برج میلاد، دریاچه خلیج فارس، اراضی عباس آباد و…، بودیم. ولی بلوار کشاورز به دلیل جاذبه‌هایی که دارد جایگاه ویژه‌تری دارد و این هم مزید علت شده که امسال استقبال بهتری از نوروزگاه ها شود که جای تقدیر و تشکر دارد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۶۴۶۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان