//
کدخبر: ۱۷۵۸۵۲ //
فرماندار بروجرد مطرح کرد:

تخلیه روستای «رحیم آباد» بروجرد در دستور کار قرار گرفت

فرماندار بروجرد گفت: به دنبال بارش باران طی دو روز گذشته و احتمال وقوع سیل به اهالی روستای «رحیم آباد» بروجرد حکم تخلیه دادیم.

تخلیه روستای «رحیم آباد» بروجرد در دستور کار قرار گرفت
به گزارش فرتاک نیوز،

عبدالرحیم رحیمی گفت: به دنبال بارش باران در دو روز گذشته و بالا آمدن آب در سطح شهرستان بروجرد و جاری شدن آب در برخی مسیل ها مانند روستای رحیم آباد از توابع بخش مرکزی بروجرد تصمیم گرفتیم که این روستا امشب تخلیه شود و حکم تخلیه را به مردم اعلام کرده ایم.

وی تصریح کرد: برای جلوگیری از خسارت‌های احتمالی جاده این روستا که چندین روستا را به مرکز شهر وصل می‌کند از هر دو طرف مسدود شد تا از تردد خودروها در این مسیر جلوگیری شود.

فرماندار بروجرد افزود: یک پل قدیمی در مسیر جاده این روستا وجود دارد که نیروهای پادگان مهندسی با استفاده از بیل مکانیکی آن را لایه روبی کردند تا آب به راحتی در آن گردش کند تا از این طریق از احتمال وقوع سیل جلوگیری شود.

رحیمی ادامه داد: در حال حاضر تمامی راه‌های مواصلاتی شهرستان بروجرد از سمت اراک، خرم آباد و ملایر باز است و تردد در حال انجام است.

وی گفت: هر روستایی که دچار آب گرفتگی شده بود از صبح با کمک نیروهای امداد رسان مشکل آنها برطرف شد و در حال حاضر روستایی در شهرستان نداریم که مشکل حاد داشته باشد به جز روستای رحیم آباد که برای جلوگیری از سیل احتمالی طبق امکانات موجود تدابیر لازم اتخاذ شده است.

فرماندار بروجرد یادآور شد: مسیر روستای رحیم آباد تا برطرف شدن کامل آبگرفتگی تا اطلاع ثانوی مسدود می‌باشد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۵۸۵۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان