//
کدخبر: ۱۴۹۴۰۱ //
چک حقوق و سنوات پاس نشد؛

جیب خالی کارگران شهرداری بروجرد/وعده ۲هفته‌ای رئیس شورا به کارگران

عدم پرداخت حقوق و سنوات کارگران شهرداری بروجرد موجب انتقاد آنها از متولیان این حوزه شد، تا رئیس شورای شهر بروجرد وعده دو هفته‌ای را برای پرداخت بخشی از حقوق و سنوات آنها بدهد.

جیب خالی کارگران شهرداری بروجرد/وعده ۲هفته‌ای رئیس شورا به کارگران
به گزارش فرتاک نیوز،

کارگران شهرداری بروجرد ماهها است که حقوق، دستمزد و سنوات خود را دریافت نکرده اند تا این امر موجب ایجاد مشکلات فراوانی برای آنها و خانواده هایشان شود.

انتقاد کارگران از شهرداری و شورای شهر

یکی از کارگران شهرداری بروجرد در این رابطه با بیان اینکه سه سال پیش به کسانی که از شهرداری بروجرد بازنشسته شدند اعلام کردند که باید تعهد بدهید که سراغ سنوات خود تا یک سال نیایید، اظهار داشت: امروز سه سال که هیچ، چهار سال هم از این زمان گذشته است و این در حالیست که خبری از پرداخت سنوات به ما نیست.

شورا به ما دروغ می گوید، ما نیاز به این شورا نداریم

یکی دیگر از کارگران شهرداری بروجرد با اشاره به اینکه سه سال است که برای دریافت حقوق و سنوات خود به شهرداری مراجعه می کنیم و بعد از گذشت این سال ها هنوز خبری از پرداخت نیست، گفت: برخی از کارگران شهرداری گرفتار هستند، برخی همسرشان بیمار است، برخی مستاجر هستند.

کارگر دیگر شهرداری بروجرد با انتقاد شدید از عملکرد شورای شهر بروجرد، گفت: شورا به ما دروغ می گوید، ما نیاز به این شورا نداریم، برای خودشان هزینه می کنند، اما به فکر کارگر بدبخت شهرداری نیستند.

چک حقوق و سنوات کارگران پاس نشد

یکی دیگر از کارگران شهرداری بروجرد با بیان اینکه کارگران شهرداری صبح، ظهر و شب سر کار حاضر بودند و از جان و دل برای شهرداری کار کردند، افزود: الان چرا برای دریافت حقوق و سنوات ما را سر کار می گذارند؟ زمانی که باید حقوق و سنوات ما را می دادند و ندادند ما می توانستیم با آن بسیاری از مشکلاتمان را حل کنیم.

آیا مسئولان شهرداری حاضر هستند که مانند ما اینگونه زندگی کنند؟

همسر یکی از کارگران شهرداری بروجرد نیز در سخنانی با بیان اینکه همسر من پنج سال است که کارگر شهرداری است، گفت: هنوز شهرداری حقوق پارسال همسر من را پرداخت نکرده است.

یکی دیگر از کارگران شهرداری بروجرد با بیان اینکه مقرر بوده که شهرداری هفت میلیون تومان بابت حقوق و سنوات به من پرداخت کند، افزود: الان پنج ماه است که به شهرداری بروجرد مراجعه می کنم هنوز چک هفت میلیون پاس نشده است.

وی، بیان داشت: آیا مسئولان شهرداری حاضر هستند که مانند ما اینگونه زندگی کنند؟ آیا می توانند جواب زن و بچه های خود را بدهند؟

وعده ۲ هفته‌ای رئیس شورا به کارگران

یکی دیگر از کارگران شهرداری بروجرد، تصریح کرد: دنبال دریافت سنوات خود که به شهرداری و شورای شهر می رویم به ما اعلام می کنند قرار است که مقداری زمین و تجهیزات داریم که بفروشیم و حقوق و سنوات شما را پرداخت کنیم، اما تا کنون این وعده شورای شهر محقق نشده است.

ظرف دو هفته آینده بخشی از سنوات بازنشستگان و حقوق اردیبهشت و خرداد ماه کارگران را پرداخت می کنیم

نیکوکار رئیس شورای اسلامی شهر بروجرد در سخنانی با بیان اینکه سه میلیارد تومان از سنوات بازنشستگان و حقوق فروردین ماه کارگران شهرداری تا کنون پرداخت شده است، اظهار داشت: تلاش ما بر این بوده که با فروش برخی املاک غیر ضروری شهرداری بروجرد ظرف دو هفته آینده بخشی از سنوات بازنشستگان و حقوق اردیبهشت و خرداد ماه کارگران را پرداخت کنیم.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۹۴۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان