//
کدخبر: ۱۴۸۵۹۲ //
آنچه در نشست اعضای شورای شهر بروجرد گذشت؛

معضلی به‌نام نیروی مازاد/ ساخت و سازهای غیر مجاز و پروژه‌های نیمه‌تمام

معضل وجود نیروی مازاد در شهرداری بروجرد، عدم تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام، ساخت و سازهای غیر مجاز و ... از جمله مباحث مطرح شده در نشست خبری اعضای شورای شهر بروجرد بود.

معضلی به‌نام نیروی مازاد/ ساخت و سازهای غیر مجاز و پروژه‌های نیمه‌تمام
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد پرهام رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر بروجرد عصر چهارشنبه در نشست با خبرنگاران به ساخت و سازهای غیر مجاز در برخی از نقاط شهر بروجرد اشاره کرد و گفت: برخی از ساختمان هایی که الان در سطح شهر در حال ساخت هستند به صورت رانت بوده و می تواند سود کلانی را به جیب عوامل آنها بزند و این در حالیست که با این سودهای کلان می توان مشکلات مالی شهرداری را برطرف کنیم.

شهرداری صورت وضعیت هزینه‌ها را به شورا اعلام کند

وی با بیان اینکه در نظام اداری کشور فساد وجود دارد، تصریح کرد: برای دفاع از حقوق عامه مردم رسانه ها نیز موظفند در کنار شورای اسلامی و شهرداری برای داشتن شهری بهتر جهت زیستن، فعالیت کنند.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر بروجرد، افزود: هر شش ماه یک بار شهرداری موظف است صورت وضعیت هزینه کرد خود را به شورا تحویل داده تا این موضوع رسانه ای شود و به سمع و نظر مردم برسد.

پرهام، بیان داشت: همچنین باید تمام قراردادهایی را که شهرداری با افراد حقیقی و حقوقی منعقد می کند متن آنها رسانه ای شود و در اختیار عامه مردم قرار گیرد.

وی، افزود: برای پیشبرد امور و رفع مشکلات، یک مدیر خوب باید تشخیص اولویت ها را در راس کارش قرار دهد تا مردم رضایت بیشتری داشته باشند.

معضلی به نام نیروی مازاد در شهرداری بروجرد

اشرف چگنی عضو شورای اسلامی شهر بروجرد نیز در این نشست با ابراز تاسف به خاطر وجود نیروهای مازاد در شهرداری بروجرد، ادامه داد: در حال حاضر یکی از مشکلات اساسی شهرداری بروجرد وجود نیروهای مازاد و پرداخت حقوق به اندازه دو شهرداری است.

وی، گفت: تعداد نیروی شهرداری باید ۸۰۳ نفر باشد و این در حالیست که امروز شاهد فعالیت سه هزار نیرو در شهرداری هستیم و در واقع اگر در یک ارگانی این تعداد نیرور کار کنند شهر گلستان می شود.

این عضو شورای اسلامی شهر بروجرد، تصریح کرد: امروزه حق توسعه و عمران بروجرد را به جای حقوق نیروهای مازاد شهرداری پرداخت می کنیم که این ظلمی بزرگ به مردم است.

تکمیل پروژه‌های عمرانی به تعویق افتاده است

بهنود فر رئیس کمیسیون ماده ۱۰۰ در شورای اسلامی شهر بروجرد نیز در این نشست با بیان اینکه رسانه ها رکن چهارم کشور محسوب می شوند، افزود: آنچه مردم از شورای اسلامی شهر بروجرد و شهرداری انتظار دارند پیشرفت پروژه های نیمه تمام عمرانی در سطح شهر است که باید اذعان کنم این موضوع به تعویق افتاده است.

وی با اشاره به انجام کارهای فرهنگی از سوی شورای شهر بروجرد، گفت: ساخت فرهنگسرا یا ساختمان شورا برای گردهمایی نخبگان فرهنگی خود نیز از جمله کارهای فرهنگی قلمداد می شود که در دستور کار است.

رئیس کمیسیون ماده ۱۰۰ و عضو شورای اسلامی شهر بروجرد، ادامه داد: شورا فرایند تضارب آراء است و احترام به قانون مستلزم داشتن فرهنگ کافی است و اعضای شورای شهر بروجرد باید در مقابل هر مسئله ای پاسخگو باشند و همه آنها حق همراهی، همدلی انتقاد و انتخاب را دارند.

دعوت از رسانه‌های منتقد برای حضور در جلسات شورا

موسی نیکوکار رئیس شورای اسلامی شهر بروجرد نیز در این نشست با بیان اینکه فضای مجازی به فضایی مسموم کننده تبدیل شده است، اظهار داشت: در فضای مجازی فضا آن گونه آلوده شده است که متاسفانه هیچ سرمایه گذاری راضی به کار کردن در بروجرد نیست و انتظار می رود این فضا مدیریت شود.

وی، افزود: رسانه ها پل ارتباطی مردم و مسئولان هستند و هیچ رسانه ای این اجازه را به خود نمی دهد که اخبار کذب منتشر کند.

رئیس شورای اسلامی شهر بروجرد، بیان داشت: در فضای مجازی عده ای تهمت میزنند، ما از رسانه های منتقد دعوت می کنیم در شورای اسلامی شهر بروجرد حاضر شده تا از نقطه نظراتشان استفاده کنیم.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۸۵۹۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان