//
کدخبر: ۳۱۵۳۰۴ //

تمدید ثبت نام وام کرونا تا پایان شهریور

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز گفت: مهلت ثبت نام مشاغل و کسب و کارهای به شدت آسیب‌دیده از کرونا که متقاضی استفاده از تسهیلات هستند تا پایان شهریور ماه ۱۴۰۰ تمدید می‌شود.

تمدید ثبت نام وام کرونا تا پایان شهریور
به گزارش فرتاک نیوز،

حسین فلاح نژاد با تشریح شرایط ثبت نام تسهیلات مشاغل آسیب دیده از کرونا اظهار کرد: بر اساس ابلاغ قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا و مصوبات هفتاد و یکمین جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در هشتم خرداد ۱۴۰۰، مهلت ثبت نام و پرداخت تسهیلات و سایر حمایت‌های بانکی بنگاه های به شدت آسیب دیده از کرونا تمدید شده است و متقاضیان می‌توانند در سامانه کارا به آدرس اینترنتی https://kara.mcls.gov.ir ثبت نام نمایند.

وی افزود: بانک ها و مؤسسات اعتباری موظف به پرداخت تسهیلات کرونایی اعم از تسهیلات جدید یا تسهیلات مراحل قبل تا پایان آبان ماه ۱۴۰۰ هستند.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان البرز اضافه کرد: مهلت ثبت نام مشاغل و کسب و کارهای به شدت آسیب دیده از کرونا برای دریافت تسهیلات مصوب ستاد ملی کرونا در بخش‌های گردشگری، ورزش و جوانان، فرهنگ و هنر و حمل و نقل ریلی و هوایی تا پایان شهریور ماه ۱۴۰۰ مطابق همان دستورالعمل و شرایط ابلاغی قبلی تمدید می‌شود .

وی در خصوص بازپرداخت اقساط تسهیلات کرونا بیان کرد: بازپرداخت اقساط تسهیلات کرونایی اخذ شده توسط مشاغل و بنگاه‌های بخش‌های گردشگری، ورزش و جوانان و فرهنگ و هنر اعم از تسهیلات کرونایی قبلی و یا تسهیلات جدید تا پایان شهریورماه سال جاری امهال می‌شود.مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان البرز حمایت‌های مالیاتی، بانکی، بیمه‌ای و سایر حمایت‌ها از جمله تمدید مهلت بازپرداخت‌ها را از جمله حمایت‌های اقتصادی در خصوص کسب و کارهای آسیب دیده دوران کرونا بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا عنوان کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۵۳۰۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان