//
کدخبر: ۲۷۴۷۵۳ //

قبل از خروج از منزل برای خرید اقلام بهداشتی و درمانی، حتما این مقاله را بخوانید

شاید امروز خرید اینترنتی بهترین راه باشه که به تفریحات خودت بررسی نه اینکه وقت خودتو با شک و شبه در قیمت یا اصل بودن کالا هدر بدید. با وجود اینکه خرید اینترنتی امروزه در بیشتر کشورهای جهان کاملا جا افتاده است اما در کشور ما هنوز عده‌ای فکر می‌کنند که برای انجام خرید باید حتما باید از منزل خارج بشند.

قبل از خروج از منزل برای خرید اقلام بهداشتی و درمانی، حتما این مقاله را بخوانید
به گزارش فرتاک نیوز،

در سال‌های اخیر یکی از پایگاه‌های نوپا در فضای مجازی، داروخانه‌های آنلاین هستند که برای پاسخ به نیاز جامعه شروع به کار کردند و تعدادشان روز به روز در حال افزایشه. در مورد داروخانه آنلاین چقدر اطلاعات دارید؟ آیا اصلا می‌داونید که امروزه برخی از داروخانه‌ها در سطح شهر در کنار خرید حضوری، امکان خرید آنلاین رو هم برای مشتریان خود فراهم می‌کنند؟

چرا محصولات داروخانه‌ای رو آنلاین بخریم؟

سرعت کارت رو با کیفیت ببر بالا! هم خیالت راحته و هم میدونی اطلاعات خوبی از توضیحات محصول دریافت می‌کنی بدون اینکه نگران باشی که مشاور داروخانه از سوال‌های زیادم کلافه نشه، اطلاعاتش درسته یا فقط می‌خواد محصولش فروش بره، همه محصولات رو به من معرفی می‌کنه یا نه؟ و ... اما توی سایت داروخانه با خیال راحت تمام محصولات رو ببین و از نظر قیمت، ویژگی و حتی نظرات دیگران مقایسه کن و بهترین انتخاب داشته باش. البته داروخانه‌های آنلاین فعلا نمیتونند داروهایی که احتیاج به نسخه پزشک داره به شما بفروشند حواستون باشه که همچین انتظاری نداشته باشید...

تقسیم منصفانه امکانات! بسیاری از افراد در شهرها و روستاها نمی‌تونند دسترسی مناسبی به محصولات دارویی داشته باشند. اما با وجود داروخانه‌های آنلاین همه افراد در هر نقطه‌ای از کشور می‌تونند سفارش خرید داشته باشند.

برای سفارش دادن نیازی ماسک و الکل نداری و میتونی خیلی راحت و بدون دغدغه و هر ساعتی که خواستی انتخاب کنی تا سفارشت رو برات بیارن؛ البته ما بهش میگیم عدم مراجعه حضوری و کاهش احتمال انتقال انواع بیماری‌ها در محیطی پر رفت و آمد و آلوده از جمله داروخانه ها که فکر کنم درسته...

مزایای خرید از داروخانه آنلاین

با توجه به مطالب بالا، می‌تونیم مزایای خرید از داوخانه آنلاین رو به صورت خلاصه اینطور بیان کنیم :

· صرفه جویی در وقت و هزینه‌ها

· دسترسی به اطلاعات کامل هر محصول

· دسترسی یکسان تمامی مردم کشور (در شهرها و روستای مختلف) به محصولات متنوع موجود در داروخانه‌های آنلاین

· امکان مقایسه قیمت‌ها

· امکان اطلاع یافتن از نظرات مشتریان دیگر از طریق خواندن کامنت‌های آنها

· حفظ سلامت و آسودگی خاطر در هنگام خرید (عدم نیاز به حضور در هوا و محیط آلوده)

چگونه یک داروخانه آنلاین معتبر پیدا کنیم؟

با یک جستجوی ساده در گوگل، لیست بلندی از داروخانه‌های آنلاین در اختیار شما قرار خواهد گرفت که داروخانه آنلاین مثبت سبز و داروکده جزو اولین پیشنهادات در این لیست هستند. البته قدمت و تجربه فراوانشون در سالهای اخیر نیز باعث شده در انتخاب هم اولین باشند. اما شاید این سوال پیش بیاد که چگونه می‌توان به یک داروخانه آنلاین اعتماد کرد؟ خوشبختانه نظارت روی داروخانه‌های اینترنتی بسیار بیشتر از دیگر فروشگاه‌های آنلاین است؛  اول اینکه مجوز فروش آنلاین داروخانه فقط به پزشک داروساز موسس داروخانه داده میشه و دوم اینکه داروخانه‌های آنلاین علاوه بر پلیس فتا و نهادهای نظارت بر فضای مجازی آنلاین، زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی هم هستند و فعالیت‌هاشون به شدت رسد می‌شه.

اما این دلیل نمیشه که چشم بسته خرید کنیم، بلاخره در بهترین شرایط هم امکان تخلف یا سهل‌انگاری وجود داره. بنابراین توصیه می‌شه که تنها از داروخانه‌ای به صورت آنلاین خرید کنید که دارای نماد الکترونیک باشه، به آدرس و شماره تلفن آن دسترسی داشته باشید، امکان خرید حضوری را برای شما فراهم کرده باشد و امکان تبادل نظر برای کاربران سایت را در نظر گرفته باشه. در این صورت با خیال راحت اقلام بهداشتی و درمانی خود را به شکل آنلاین تهیه بفرمایید.

داروخانه آنلاین مثبت سبز

با توجه به مطالب بالا "مثبت سبز" یکی از پیشنهادات ما از نوع  داروخانه‌های آنلاین به شماست. این مجموعه یکی از پیشتازان فروش اینترنتی اقلام داروخانه‌ای در ایران است که نسبت به بسیاری از داروخانه‌های آنلاین تجربه بیشتری در این زمینه داره.  حالا یک چیز خوب هم که داروخانه آنلاین مثبت سبز داره اینه که میتونی از طریق شماره تمای ۰۲۱-۷۷۲۵۴ باهاشون تماس بگیری و از مشاوره رایگان  هم استفاده کنی البته نیازی نیست پشت تلفن ماسک بزنی...

داروخانه آنلاین مثبت سبز از سال ۱۳۹۴ به مدیریت جناب آقای سید مرتضی مهر طباطبایی و با مجوز رسمی از وزارت بهداشت در حال فعالیته و داروهایی که نیاز به ارایه نسخه ندارند و محصولات آرایشی و بهداشتی را به فروش میرسونه.

مزایای خرید از داروخانه آنلاین مثبت سبز :

· امکان خرید برای همه و هر سنی از سایت، اپلیکیشن و شبکه‌های اجتماعی همچون اینستاگرام

· متنوع بودن محصولات از برندهای متنوع ایرانی و خارجی

· امکان دریافت مشاوره تخصصی به صورت رایگان و بدون جانب داری

· نقد و بررسی تخصصی محصولات زیر نظر دکتر داروساز

· استفاده از تخفیف‌های فصلی و دوره‌ای

· امکان پرداخت درب منزل برای مشتریان ساکن تهران

· اطلاع از تجربه مصرف مشتریان دیگر در بخش نظرات

· بازگشت کالا تا ۷ روز

· ارسال محصولات به سراسر کشور

· مجله تخصصی مثبت سبز در زمینه بهداشت و سلامت و پزشکی

با مراجعه به سایت مثبت سبز، اینستاگرام و اپلیکیشن این داروخانه و همچنین به صورت تلفنی می‌توان بدون نیاز به حضور فیزیکی خرید کرد. در سایت مثبت سبز می‌توانید با خرید از دسته "حراج" از تخفیفات ویژه‌ای برخوردار شده و خرید مقرون به صرفه‌تری داشته باشد.

در داروخانه های آنلاین چه محصولاتی به فروش می رسد؟

برای پاسخ به این سوال باید بگیم که : همه اقلامی که در یک داروخانه موجود است. البته در کشورهای پیشرفته کلیه داروها را می‌توان به صورت اینترنتی خریداری کرد اما در ایران به دلیل وجود پاره‌ای از قوانین فعلا فقط داروهای بدون نسخه را می‌توان به صورت آنلاین تهیه نمود. ولی خوب مثبت سبز در تلاش هست که مجوز فروش اقلام دارویی رو هم کسب کنه.

 اقلامی که در حال حاضر داروخانه آنلاین مثبت سبز قابل دسترسی هستند:

· مکمل‌های غذایی شامل مولتی ویتامین ها و محصولات تقویت سیستم ایمنی

· مکمل‌های بدنسازی برای ورزش های سنگین و هوازی

· محصولات آرایشی و بهداشتی برای هر نوع سنی

· محصولات مراقبت از پوست و مو برای هم نوع سنی و با توجه به نوع پوست

· محصولات بهداشتی

· اقلام مربوط به مادر و کودک  با در نظر گرفتن حساسیت مادران مهربان

· تجهیزات پزشکی

مکمل های غذایی و مکمل های بدنسازی

از جمله پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین محصولات موجود در داروخانه‌های اینترنتی مکمل‌های غذایی و بدنسازی هستند. مکمل‌های غذایی طیف وسیعی از مکمل‌ها را در بر می‌گیرند. مثلا مکمل‌های کم‌خونی، زگیل تناسلی، سلامت گوارش، تناسب اندام و انواع ویتامین مانند ویتامین E  یا ویتامین D (جزو پرفروش‌ترین و پرکاربردترین ویتامین‌ها)، مولتی ویتامین و مکمل‌های تقویت سیستم ایمنی نیز از جمله این مکمل‌ها به شمار می‌آیند. شما می‌تونید در دسته مکمل‌های غذایی انواع برندهای ایرانی و خارجی را ببینید.

مکمل بدنسازی نیز در داروخانه‌های اینترنتی مشتریان خاص خودش داره. ورزشکارانی که به عضله سازی، چربی‌سوزی و داشتن اندامی قوی و زیبا اهمیت می‌دهند معمولا از مکمل‌های بدنسازی همچون گینر، کراتین، ال کارنیتین و پروتئین وی استفاده می‌کنند.

مجله‌ های پزشکی در وب ‌سایت داروخانه ‌های آنلاین

مجله مثبت سبز با برند "مثبت مگ " هم از جذابیت این مجموعه بزرگ محسوب میشه که یک مرجع تخصصی در زمینه دانستنی‌های پزشکی، تناسب اندام و زیبایی، دارویی و به طور کلی حوزه سلامتی و بهداشت است. شما با یک جستجو ساده در این مجله می‌تونید به جواب بسیاری از سوالاتی که در این زمینه ممکنه در ذهن شما ایجاد بشه برسید. حتی در صورتی که جواب سوال خودتو پیدا نکردی کافیه در یکی از مقاله‌های مرتبط کامنت بزاری تا پزشک مجموعه به سوال شما پاسخ بده، فکر می کنم بهتر از این نمیشه! بعلاوه مطالب مفیدی از نحوه استفاده، فواید، عوارض و موارد مصرف محصولات داروخانه‌ای است که می‌تونه خیلی به افزایش آگاهی و روند زندگی ما کمک کنه.

مشاوره تخصصی به صورت رایگان

با مشاوره آنلاین و یا تلفنی مثبت سبز بصورت تخصصی و رایگان میتونید پاسخ تمامی پرسش‌های خود در رابطه با محصولات مختلف را دریافت نمایید. البته حتما نیازی نیست تا برای برخورداری از مشاوره رایگان، خرید انجام دهید. شما می‌توانید هر نوع سوالی را که پیرامون محصولات موجود در داروخانه در ذهنتان وجود دارد پرسیده و پاسخ آن را دریافت نمایید و سپس در صورت تمایل برای خرید اقدام کنید.

شایان ذکر است که در داروخانه آنلاین مثبت سبز پاسخ کامنت‌های شما به صورت تخصصی توسط دکتر داروساز ارائه می‌شود. استفاده از اینستاگرام مثبت سبز نیز فرصت خوبی برای یافتن پاسخ برای پرسش‌های مشتریان است. مشتریان می‌توانند پیش از خرید و پس از خرید، سوالات خود را مطرح کنند و پاسخی مطمئن دریافت نمایند.

سخن پایانی

به سلامتی خود اهمیت بدهید و به ما اطمینان کنید.

 امیدواریم در این راستا بتوانیم خدمتگذار واقعی باشیم تا رضایت شما را بدست آوریم.

 در دنیای امروز که در بسیاری از کشورها خرید اینترنتی تبدیل به بخشی از کارهای روزمره شده است، آشنایی با یک داروخانه آنلاین معتبر ضروری به نظر می‌رسد. خرید از داروخانه آنلاین موجب  صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌های شما شده و مزایای بسیاری دارد. با خیال آسوده در منزل بنشینید و این بار خرید اقلام بهداشتی و درمانی خود را از یک داروخانه آنلاین سفارش داده تا یکی از بهترین خریدهای خودرا تجربه کنید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۴۷۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان