//
کدخبر: ۴۰۳۸۴۲ //

طرح ترافیکی اجرای سرود سلام فرمانده در کرمانشاه اجرا می‌شود

رئیس پلس راهنمایی و رانندگی استان از اجرای طرح ترافیکی در شهر کرمانشاه به خاطر اجرای مراسم سرود "سلام فرمانده" خبر داد.

طرح ترافیکی اجرای سرود سلام فرمانده در کرمانشاه اجرا می‌شود

 سرهنگ "محمد حیدری" اظهار داشت: اجرای مراسم سرود "سلام فرمانده" از ساعت 17 امروز (چهارشنبه - 10خرداد) در استادیوم آزادی کرمانشاه آغاز می‌شود و با توجه به اینکه مسیر تردد و توقف شرکت کنندگان در بلوار شهید بهشتی می باشد به منظور تسهیل در عبور و مرور و جلوگیری از ایجاد گره ترافیکی، تمهیدات خاص رفت و آمدی از سوی پلیس راهور در نظر گرفته شده و از ساعت 14 اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: مسیرهای منتهی به استادیوم آزادی به صورت کامل تحت پوشش و مدیریت پلیس قرار می گیرند و از توقف غیرمجاز وسایل نقلیه در محل برگزاری مراسم جلوگیری می شود.

سرهنگ حیدری تأکید کرد: با توجه به اینکه بلوار شهید بهشتی اصلی ترین معبر در شهر کرمانشاه می باشد و امروز هم یک روز غیر تعطیل است، پیش بینی می شود  به دلیل دورزدن ها و توقف های مکرر در محل برگزاری مراسم، ترافیک نسبت به روزهای گذشته سنگین تر و مدت زمان عبور از محل افزایش محسوسی داشته باشد.

رئیس پلیس راهور کرمانشاه تصریح کرد: به همین خاطر از رانندگان و شهروندان تقاضا داریم حتی الامکان از سفرهای غیرضروری خودداری کرده و یا از بزرگراه های امام حسین (ع) و امام خمینی (ره) به عنوان مسیر جایگزین استفاده کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع:
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۳۸۴۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان