//
کدخبر: ۲۳۷۷۵۶ //

محدودیت‌های ترافیکی اطراف مصلی تهران در روز جمعه

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ محدودیت و ممنوعیت تردد خودروها در خیابانهای اطراف مصلی تهران را برای روز جمعه اعلام کرد.

 محدودیت‌های ترافیکی اطراف مصلی تهران در روز جمعه
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار محمدرضا مهماندار با اشاره به محدودیتهای ترافیکی در نظر گرفته شده برای نماز جمعه اظهار کرد: با توجه به برگزاری نمازجمعه این هفته به امامت رهبر معظم انقلاب و ولی‌امر مسلمین در مصلی تهران، پیش‌بینی می‌شود خیل جمعیت و استقبال‌کنندگان برای حضور در نماز جمعه این هفته حضور به هم رسانند.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ افزود: به همین دلیل محدودیتهای بیشتری را نسبت به جمعه‌های معمول در اطراف مصلی پیش‌بینی کنیم.

وی ضمن درخواست از نمازگزاران برای استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی، محدودیت‌های اعمال‌شده برای روز جمعه را به شرح ذیل اعلام کرد: 

در ضلع جنوبی خیابان شهید بهشتی، از تقاطع سهرودی به سمت غرب محدودیت تردد اعمال می‌شود.

در قسمت شرقی مصلی تهران، (خیابان شهید قنبرزاده که از بزرگراه رسالت به خیابان شهید بهشتی وصل می‌شود) نیز این محدودیت اعمال خواهد شد. 

در خیابان پاکستان (قسمت غربی مصلی تهران) نیز محدودیت تردد وجود دارد؛ همچنین در قسمت شمالی بزرگراه سردار شهید سلیمانی (رسالت سابق) نیز محدودیت ترافیکی را بر حسب نیاز اعمال خواهیم کرد. 

در صورت نیاز در این مقطع (در بزرگراه شهید سلیمانی) نیز محدودیتی را اعمال کنیم و از سمت غرب، از ابتدای بزرگراه کردستان این محدودیت اعمال خواهد شد، از سمت شرق نیز از پل سید خندان این محدودیت اعمال می‌شود.

در ضلع شمالی مصلی پارکینگ حکمت صدرا قرار گرفته و برای پارک خودروها تعبیه شده است.

پارکینگ گل‌گشت برای اتوبوسهای شرکت واحد، در قسمت شمال غربی مصلی پارکینگ بنیاد مستضعفان، در ضلع غربی پارکینگ بیهقی و در ضلع جنوبی مصلی نیز پارکینگ لوجستیک برای پارک خودروهای شخصی درنظر گرفته شده است.

تمام محدودیتهای عنوان شده، از ساعت 6 صبح فردا اعمال می‌شود و اجازه تردد خودروها را از معابر مذکور نخواهیم داد، ضمناً برای پارک موتورسیکلتها نیز خیابان هویزه و خرمشهر در نظر گرفته شده است که آنجا نیز محدودیت اعمال خواهیم کرد.

از ساعت 24 امشب بحث ممنوعیت توقف در معابر اطراف مصلی تهران را خواهیم داشت، به همین خاطر توصیه می‌کنم رانندگان به هیچ عنوان در اطراف مصلی تهران و  خیابانهای اطراف این محدوده مانند خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید قنبرزاده، خیابان پاکستان و حاشیه بزرگراه شهید سلیمانی، پارک نکنند.

از ساعت 24 امشب، در صورت پارک خودروها در مناطق مذکور، نسبت به انتقال آنها به محل مطمئن و پارکینگ اقدام خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۷۷۵۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان