//
کدخبر: ۳۹۷۷۲۵ //
شهردار منطقه یک کرمانشاه:

اجرای ۹۰ کیلومتر خط کشی در سطح معابر منطقه یک/ دور دورهای شبانه عامل ترافیک ۲۲ بهمن

شهردار منطقه یک کرمانشاه، از اجرای 90 کیلومتر خط کشی در سطح معابر این منطقه خبر داد و گفت: جوانان از دور دورهای شبانه پرهیز کنند.



اجرای 90 کیلومتر خط کشی در سطح معابر منطقه یک/ دور دورهای شبانه عامل ترافیک 22 بهمن
به گزارش فرتاک نیوز،

مهندس عادل سلیمانی اظهار کرد: پس از آسفالت گسترده معابر در سطح منطقه یک و نیاز به خط کشی، اداره ترافیک منطقه بصورت کاملا تخصصی نسبت به خط کشی اقدام کرده است.

وی افزود:درب بیمارستان‌ها، مدارس، ایستگاه آتش‌نشانی و تقاطع‌ها به میزان 2 هزار مترمربع خط کشی دو جزئی صورت گرفته است.

شهردار منطقه یک کلانشهر کرمانشاه، میزان خط کشی معابر را 90 کیلومتر اعلام و تصریح کرد: خط کشی محوری در خیابان های آل آقا، برق و نسترن و بلوارهای اجاقی، ارشاد، شهید بهشتی و... به اتمام رسیده و بخش کم دیگری که مانده است ظرف ده روز آینده به پایان می رسد.

سلیمانی با اشاره به اصلاح هندسی بلوار اجاقی و بلوار شهید بهشتی برای کاهش ترافیک میدان سپاه ادامه داد: همچنین 1200 عدد استوانه ایمنی، 50 عدد کاشن تاک و 2 هزار عدد گل میخ جدا کننده در سطح منطقه یک نصب شده است.

وی با بیان اینکه اقدامات حوزه ترافیکی منطقه باعث رضایت شهروندان و تقدیر رئیس پلیس راهور بوده است گفت: همچنین عملیات تقاطع خرم_وحدت با نصب چراغ های راهنمایی به اتمام رسیده است.

شهردار منطقه یک کرمانشاه با اشاره به نصب تابلوهای انتظامی، معابر، ترافیکی و... در این منطقه، بیان کرد: اداره ترافیک منطقه یک درحال شناسایی مشکلات ترافیکی، برنامه ریزی و اجرای عملیات کاهش ترافیک در سطح این منطقه است.

سلیمانی در پایان، دور دورهای شبانه و غیرضروری در محدوده خیابان برق، نوبهار و سی متری را یکی از عوامل ترافیکی این منطقه دانست و از شهروندان بخصوص جوانان درخواست کرد که همکاری لازم با مجموعه مدیریت شهری و پلیس راهور را برای کاهش بار ترافیک داشته باشند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۷۷۲۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان