//
کدخبر: ۲۵۸۲۰۴ //

‌تمهیدات ترافیکی پلیس راهور در ماه مبارک رمضان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت: پلیس راهور برای تسهیل عبور و مرور در معابر شهری کرمانشاه طی ایام ماه مبارک رمضان تمهیدات ترافیکی لازم را اندیشیده است.

‌تمهیدات ترافیکی پلیس راهور در ماه مبارک رمضان
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ "فضل‌الله شیری" با اشاره به حجم ترافیک در ساعات منتهی به اذان مغرب اظهار داشت:  برای مدیریت ترافیک در این ساعات، تعداد نیروهای پلیس راهور در معابر تقویت شده است.

وی گفت: با توجه به اینکه تردد پس از اذان مغرب افزایش یافته ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی در  معابر حضور خواهند یافت تا علاوه بر اینکه اقدام به روان‌سازی ترافیک کنند با تخلفات احتمالی نیز برخورد لازم انجام شود.

رئیس پلیس راهور کرمانشاه با بیان اینکه حضور مأموران تا پایان ترافیک در معابر ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: در ایام ماه مبارک رمضان نیز همچون دیگر ایام با تخلفات حادثه ساز همچون سرعت غیر مجاز، تردد کامیون‌ها در ساعات غیر مجاز و استفاده از تلفن همراه،عدم استفاده از کمربند ایمنی و...برخورد خواهند کرد

سرهنگ شیری از شهروندان خواست با توجه به اینکه کارکنان راهور نیز بنا بر تکلیف شرعی روزه دار هستند انتظار می رود شهروندان همکاری و همراهی لازم برای اجرای مقررات و انضباط ترافیکی را داشته باشند.

وی در پایان گفت: شهروندان ضمن پرهیز از تردد های غیر ضرور با توجه به بیماری کرونا، برای اینکه به اوج ترافیک قبل از افطار مواجه نشوند خیابان های خلوت تر را انتخاب کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۸۲۰۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان