//
کدخبر: ۲۵۷۷۰۷ //

آغاز به کار مراکز شماره‌گذاری و آموزشگاه‌های رانندگی از روز شنبه

رئیس پلیس راهور گفت: تمام مراکز شماره‌گذاری و آموزشگاه‌های رانندگی که پروتکلهای بهداشتی را رعایت کرده‌اند، از روز شنبه (۶ اردیبهشت) شروع به کار می‌کنند.

آغاز به کار مراکز شماره‌گذاری و آموزشگاه‌های رانندگی از روز شنبه
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار سیدکمال هادیانفر درباره زمان بازگشایی مراکز شماره‌گذاری و آموزشگاه‌های رانندگی، اظهار کرد: با توجه به پروتکلهای بهداشتی ابلاغی و بازدیدهای مکرر تیمها، هیئتها و مسئولان پلیس راهنمایی و رانندگی در تهران و تمام استانها از مراکز شماره‌گذاری و آموزشگاه‌های رانندگی و بازدید نهایی که توسط تیمهای نظارتی پلیس راهور انجام شده، تمام مراکز شماره‌گذاری از روز شنبه (99/2/6) آماده ارائه خدمت به هموطنان در سراسر کشور خواهند بود.

رئیس پلیس راهور افزود: برای مدیریت و پیشگیری از تجمع مقرر شد ارائه خدمات در مراکز شماره‌گذاری بر اساس پلاک زوج و فرد باشد، به این شکل که در روزهای زوج فقط به خودروهای با پلاک زوج و در روزهای فرد برای خودروهای با پلاک فرد خدمات ارائه می‌شود.

وی تصریح کرد: تمام تلاش خود را کردیم که تمام پروتکلهای ابلاغی در راستای حفظ سلامت هموطنان در مراکز شماره‌گذاری و آموزشگاه‌های رانندگی رعایت شود.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: آموزشگاه‌های رانندگی نیز مانند مراکز شماره‌گذاری ارائه خواهد کرد لیکن برابر بازدیدهای صورت‌گرفته برخی از آموزشگاه‌ها تاکنون موفق به برقراری پروتکلهای بهداشتی نشده‌اند و به آنها اجازه فعالیت داده نخواهد شد.

هادیانفر ادامه داد: بدیهی است به محض اینکه این قبیل آموزشگاه‌ها، استانداردهای بهداشتی لازم را فراهم کنند، به آنها مجوز لازم داده خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی از هموطنان خواست ضمن همراهی با تمهیدات بهداشتی در مراکز، با همراه داشتن ماسک و دستکش مراجعه و در هنگام دریافت خدمات فاصله با دیگران را حفظ کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۷۷۰۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان