//
کدخبر: ۳۴۷۹۷۴ //

‍ تمهیدات ترافیکی پلیس راهور کرمانشاه در شب های قدر

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از تمهیدات ترافیکی این پلیس در شب های پرفضیلت قدر در شهر کرمانشاه به منظور حفظ ایمنی شهروندان خبر داد.

‍ تمهیدات ترافیکی پلیس راهور کرمانشاه در شب های قدر
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ "محمد حیدری" ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات هم استانی ها و همشهریان کرمانشاهی اظهار داشت: به منظور تسهیل در تردد شهروندان و حفظ ایمنی مردم روزه دار و همچنین نظم بخشی به حوزه ترافیکی اطراف مساجد، امامزاده ها، هیات ها و تکایا، پلیس راهور نسبت به پوشش ترافیکی معابر و محل های پرتردد اقدام خواهد کرد.

وی افزود: باتوجه به اینکه مراسم ویژه شب های قدر کرمانشاه در حسینه شهدا باغ فردوس و در جوار قبور مطهر شهیدان والامقام برگزار می شود، محدودیت تردد در معابر اطراف مزار شهدا با هدف ایمنی تردد شرکت کنندگان در مراسم و کنترل ترافیک محل، اعمال خواهد شد.

سرهنگ حیدری تصریح کرد: محدودیت تردد در اطراف حسینیه شهدا با شروع مراسم از حوالی ساعت 22 آغاز و تا پایان مراسم که حدود ساعت 4 بامداد خواهد بود، ادامه پیدا می کند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کرمانشاه یادآور شد: همچنین به خاطر افزایش ایمنی شب زنده داران مراسم احیا، از حرکت  کامیون ها در معابر پرتردد نیز جلوگیری به عمل خواهد آمد.

وی همچنین از کنترل ترافیک بزرگراه های کرمانشاه با توجه به افزایش حجم ترددها در شب های قدر خبر داد.

سرهنگ حیدری در پایان ضمن آنکه از رانندگان خواست در تاریکی شب کاملا مراقب رانندگی خود بوده و حتما با سرعت مجاز و مطمئنه رانندگی کنند، به شهروندان نیز توصیه کرد در صورت عبور از خیابان حتما مراقب تردد خودروها باشند و حتی الامکان از پل های عابر پیاده استفاده کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۷۹۷۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان