//
کدخبر: ۴۰۰۲۸۲ //

رقیبان ما در جام ملت‌ها آسان نیستند/ فرصتی برای از دست دادن نداریم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: آماده سازی تیم ملی باید به گونه‌ای باشد که خودمان را آماده رقابت با مدعیان قهرمانی کنیم.

رقیبان ما در جام ملت‌ها آسان نیستند/ فرصتی برای از دست دادن نداریم
به گزارش فرتاک نیوز،

امیر قلعه‌نویی پس از قرعه‌کشی رقابت‌های جام ملتهای آسیا درباره قرار گرفتن ایران در گروه سوم این مسابقات و هم‌گروهی با امارات، هنگ کنگ و فلسطین اظهار داشت: قرار است تیم ملی در بالاترین سطح رقابتهای فوتبال ملی در آسیا شرکت کند. بنابراین نمی‌توان این مسابقات را ساده دید. فارغ از نام تیم‌ها، وقتی تیمی توانسته در جام ملتها شرکت کند، حتما تیم خوبی است و بنابراین هیچ تیمی رقیب آسانی در این مسابقات وجود نخواهد داشت و طبیعتاً این شرایط برای تیم ملی ایران هم وجود ندارد. ساده دیدن رقبای تیم ملی به معنای ایجاد خلل در برنامه آماده سازی تیم ملی است.

وی با بیان اینکه ایران نباید تنها مرحله گروهی مسابقات را ببینید اظهار کرد: فلسفه کاری من این است که تنها ابتدای کار را نمی‌بینم. باید مراحل بالایی و رقابت با مدعیانی چون کره جنوبی، ژاپن و استرالیا را ببینیم. این موضوع را به فدراسیون فوتبال هم گفته‌ام که باید آماده‌سازی ما در تراز رقابت با این تیم‌ها باشد و اگر با بهترین آماده‌سازی و استفاده از تک تک فرصتهای فیفادی‌ها آماده حضور در جام ملتهای آسیا شویم، می‌توانیم پس از سالها برای فوتبال ایران در آسیا افتخارآفرینی کنیم.

سرمربی تیم ملی با اشاره به شرایط مدعیان اصلی این رقابت‌ها، گفت: فرصتی برای از دست دادن نداریم. جام ملت‌ها برای ما شروع شده و تک تک ثانیه‌ها برای ما مهم هستند بنابراین باید از تمامی اردوهای پیش‌روی تیم ملی به بهترین شکل استفاده کنیم و با رویارویی با حریفان خوب در فیفادی‌های آتی به بهترین شکل آماده حضور در جام ملتهای آسیا شویم.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۰۲۸۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان