//
کدخبر: ۳۷۶۱۹۶ //

بیرانوند بدون محافظ صورت تمرین کرد

سنگربان تیم ملی فوتبال ایران سرانجام پس از چند روز با تصمیم پزشکان بدون گارد در تمرین دیده شد.

بیرانوند بدون محافظ صورت تمرین کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

 یکی از مهم‌ترین نکات انگلیس برابر ایران مصدومیت علیرضا بیرانوند بود که سبب شد نگرانی‌های زیادی درباره وضعیت سلامتی این بازیکن ایجاد شود. سنگربان تیم ملی در این مسابقه پیش از اینکه بازی به دقیقه 10 برسد در اثر برخورد شدید با مجید حسینی از ناحیه بینی دچار شکستگی شد و هر چه پزشکان تیم ملی تلاش کردند تا او را در بازی حفظ کنند، امکان پذیر نشد.
پس از دیدار برابر انگلیس که با نتیجه تلخی برای فوتبال ایران خاتمه پیدا کرد یکی از دغدغه‌های کارلوس کی‌روش انتخاب دروازه‌بان تیم در مصاف با ولز بود و سرانجام در حالی که سرمربی پرتغالی تیم ملی سعی بر استفاده از علیرضا بیرانوند با گارد ویژه در این مسابقه داشت، فیفا به ماجرا ورود و اعلام کرد که ایران نباید از بیرانوند استفاده کند تا کی‌روش در کنفرانس خبری پیش از مسابقه از غیبت قطعی دروازه‌بان شماره یک خود پرده بردارد.
حالا و دو روز پس از دیدار تیم ملی برابر ولز که بار دیگر شاهد حضور حسین حسینی در چارچوب دروازه بودیم و او موفق به ثبت اولین کلیت شیت خود در این رقابت‌ها شد، علیرضا بیرانوند در آخرین تمرین تیم ملی بدون گارد محافظ صورت رویت شد تا احتمال بازگشتش به ترکیب اصلی در مصاف با آمریکا بالا باشد.

علیرضا بیرانوند بدون محافظ صورت در آخرین تمرین تیم ملی.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۶۱۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان