//
کدخبر: ۴۳۷۵۴۵ //

میرزایی: مستحق برد بودیم و همه در رختکن ناراحت بودند

هافبک استقلال گفت که در رختکن این تیم همه بازیکنان به خاطر اینکه مستحق پیروزی بودند و به تساوی رسیدند، ناراحت بودند.

میرزایی: مستحق برد بودیم و همه در رختکن ناراحت بودند
به گزارش فرتاک نیوز،

 رضا میرزایی پس از پایان دربی 102 گفت: چند ماه از دوران مصدومیتم و درمانم را سپری کردم و شرایطم خوب است. ان‌شاءالله از نیم فصل کارت بازی‌ام صادر شود تا بتوانم برای تیم بازی کنم.

هافبک استقلال در خصوص اینکه از چه زمانی به تمرینات گروهی این تیم اضافه خواهد شد، گفت: فکر می‌کنم 15،20 روز دیگر بتوانم با تیم تمرین کنم، اما زیر نظر دو مربی بدنساز در حال کار هستم و خدا را شکر شرایطم خیلی بهتر شده است. آقا جواد و مدیریت تیم لطف داشتند و آمدم کنار تیم و در حال تمرین هستم. شرایطم خیلی خوب است و امیدوارم نیم فصل دوم بتوانم برای استقلال بازی کنم.

وی در خصوص استرس روی سکوها عنوان کرد: واقعاً خیلی سخت است و هواداران را درک می‌کنم چقدر حرص و جوش می‌خورند و به خاطر همین بازیکنان باید هر چه دارند را برای این هواداران بگذارند. خیلی حرص می‌خورم و همه نیز در رختکن بابت تساوی دربی ناراحت بودند، چون مستحق برد بودیم. خیلی موقعیت داشتیم و نمی‌دانم داور مسابقه چطور آن صحنه کاملاً واضح را پنالتی نگرفت.

میرزایی در مورد مخالفت بازیکنان پرسولیس با نظر او و اینکه VAR  کمک کرد تا استقلال بازی را به تساوی بکشاند، گفت: اگر قرار بود به ما کمک کند که پنالتی اول را می‌گرفت. پنالتی اولی خیلی بیشتر پنالتی بود تا دومی و همه دیدند. علی نعمتی روی پیمان بابایی خطا کرد و دست  او را کاملاً کشید. فقط ماندم ببینم کدام کارشناس در برنامه‌های تلویزیونی می‌خواهد بگوید که این دو صحنه پنالتی نبود. این خیلی پنالتی بود و همه دیدند.

هافبک استقلال درباره اینکه فرشاد فرجی بازیکن پرسپولیس گفته استقلالی‌ها به خاطر تساوی دور افتخار زدند، تصریح کرد: ما دور افتخار زدیم؟ ما فقط از هواداران تشکر کردیم و بچه‌ها ما و آقا جواد در رختکن ناراحت بودند که بازی مساوی شده است. دربی حساسیت خود را دارد و آنها نیز هواداران خودشان را دارند. مستحق برد بودیم و تیم نیمه دوم خیلی خوب بازی کرد، اما متاسفانه بازی یک-یک مساوی شد و امیدوارم دربی برگشت جبران کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۷۵۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان