//
کدخبر: ۴۲۰۹۹۷ //

خطیر بازیکن مصدوم استقلال را سورپرایز کرد

مدیرعامل استقلال می گوید که به رضا میرزایی نیز به اندازه دیگر بازیکنان توجه خواهد شد.

خطیر بازیکن مصدوم استقلال را سورپرایز کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

شب گذشته و در برنامه فوتبال برتر، مدیرعامل استقلال درخصوص پرداختی هایی که به رضا میرزایی، بازیکن آسیب دیده این تیم صورت گرفته، توضیحاتی را بیان کرد. علی خطیر مدعی شد که از وینگر مصدوم تیمش به اندازه دیگر بازیکنان حمایت می کند.

شب گذشته و زمانیکه محمدحسین میثاقی در بخشی از برنامه گفت: «امیدوارم که اتفاقات مالی خوبی برای استقلال رخ دهد چون این تیم مشکلاتی از فصل قبل دارد. مثلا شما بازیکنی به اسم رضا میرزایی دارید که برای این تیم رباط صلیبی داده ولی باشگاه هزینه عمل جراحی او را پرداخت نکرده است.»، مدیرعامل آبی ها نیز به آن واکنش نشان داد.

خطیر در پاسخ به این صحبت ها گفت: خود رضا میرزایی می تواند شهادت بدهد. در اولین پرداختی که به بازیکنان داشتیم، مبلغ خوبی را به این بازیکن پرداخت کردیم.

او ادامه داد: میرزایی از این اتفاق خیلی خوشحال شد و تشکر کرد. او می گفت فکرش را نمی کرده که باشگاه به یادش باشد و این کار را انجام دهد.

مدیرعامل استقلال اضافه کرد: مطمئنا اگر قرار باشد به بازیکنان دیگر نیز پرداختی داشته باشیم، حتما به رضا میرزایی نیز مبلغی به همان اندازه خواهیم داد.

خطیر در پایان گفت: رضا میرزایی در خیابان مصدوم نشده و برای استقلال رباط صلیبی داده است. این وظیفه باشگاه و مدیریت است تا به همان اندازه که از سایر بازیکنان حمایت می کند، از رضا میرزایی نیز حمایت کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۰۹۹۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان