//
کدخبر: ۳۷۴۲۶۰ //
ابراهیمی ۲ دقیقه‌ای مصدوم شد؛

کاپیتان تیم ملی را با برانکارد بردند!

کاپیتان تیم ملی ایران دو دقیقه پس از ورود به زمین مقابل نیکاراگوئه به دلیل مصدومیت تعویض شد.

کاپیتان تیم ملی را با برانکارد بردند!
به گزارش فرتاک نیوز،

 ورود با سرعت بالا و انگیزه زیاد به زمین همراه با بازوبند کاپیتانی نشان می‌داد که امید ابراهیمی مثل چهار سال قبل که با همه توان در جام جهانی ۲۰۱۸ بازی کرده بود، اکنون هم می‌خواهد خودی به کارلوس کی‌روش نشان بدهد، اما در عین ناباوری او فقط دو دقیقه بعد روی چمن نشست!

باتجربه‌ترین بازیکن حال حاضر اردوی تیم ملی ایران در دقیقه ۶۲ دیدار تدارکاتی مقابل نیکاراگوئه به جای امید نورافکن وارد زمین شد تا در کنار روزبه چشمی، دو هافبک دفاعی ایران را تشکیل بدهند ولی یک برخورد نه چندان جدی کاری کرد تا او روی زمین بنشیند و با برانکارد به بیرون از بازی منتقل شود.

امید ابراهیمی که فصل موفقی در لیگ ستارگان قطر سپری کرده و جزو بهترین بازیکنان الوکره بوده، دو دقیقه پس از تعویض و در حالی که توپ از سمت راست به اوت رفته بود، روی زمین دراز کشید و از کادر پزشکی درخواست کرد تا هرچه سریع‌تر به زمین بیاید و وضعیت او را رصد کند.

کاپیتان تیم ملی ایران که به نظر می‌آمد دچار کشیدگی کشاله ران پای چپ شده و از درد به خود می‌پیچد و صحنه‌ای مشابه با درد از شدت مصدومیت‌اش در جام جهانی ۲۰۱۸ تکرار کرد، بنابر درخواست کادر پزشکی تیم ملی با برانکارد از زمین بیرون رفت و لحظاتی پس از آن هم بخاطر سرما و شدت آسیب دیدگی به رختکن منتقل شد.

امید ابراهیمی پس از ایجاد وقفه سه دقیقه‌ای در بازی بازوبند کاپیتانی را دوباره تحویل داد و با شجاع خلیل‌زاده تعویض شد که مصدومیت او در فاصله ۱۱ روز مانده به نخستین بازی ایران در جام جهانی مقابل انگلیس، بدون تردید خبر نگران کننده‌ای برای کی‌روش خواهد بود؛ به ویژه اینکه احمد نوراللهی هم مصدومیت دارد و این دو هافبک تاثیرگذارش دچار آسیب دیدگی شده‌اند.

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۴۲۶۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان