//
کدخبر: ۳۵۷۷۲۰ //

برنامه احتمالی پرسپولیس برای بازی خداحافظی کاپیتان

بالاخره سید جلال حسینی پرافتخارترین بازیکن تمام ادوار لیگ برتر فوتبال کشورمان تصمیم نهایی خودش را گرفت و برای همیشه از دنیای بازی خداحافظی کرد.

برنامه احتمالی پرسپولیس برای بازی خداحافظی کاپیتان
به گزارش فرتاک نیوز،

کاپیتان پرسپولیس با نوشتن دو، سه خط کوتاه و بدون طول تفصیل با هوادارانش خداحافظی کرد.پیش از این قرار بود سیدجلال حسینی در یک کنفرانس خبری از فوتبال خداحافظی کند اما بنابر دلایلی این برنامه لغو شد و کاپیتان پرسپولیس تصمیم گرفته تا با انتشار یک پست در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از فوتبال به صورت رسمی خداحافظی کند.

سید جلال حسینی در مصاحبه با خبرنگار نیز عنوان کرده بود دوست دارد با یک عکس و نوشته ای کوتاه با مردم خداحافظی کند تا یک نشست خبری! بعد از این اتفاق بلافاصله عنوان شد باشگاه پرسپولیس به دنبال برگزاری یک بازی خداحافظی برای کاپیتان سیدجلال است و به احتمال فراوان این بازی پیش از آغاز لیگ بیست و دوم برگزار خواهد شد.

در صورت فراهم شدن شرایط، تیم پرسپولیس در این دیدار خاص به مصاف ملوان انزلی می‌رود. سیدجلال حسینی فوتبال رسمی خود را از ملوان آغاز کرد و دوران افتخارآمیز از این تیم شمالی شروع شد.

برخی رسانه‌ها پا را فراتر گذاشته و خبر دادند؛ در این بازی که به احتمال زیاد کمتر از ۹۰ دقیقه خواهد بود سیدجلال حسینی در نیمه اول با پیراهن ملوان بازی خواهد کرد و در نیمه دوم با لباس پرسپولیس را خواهد پوشید تا در نهایت در میان استقبال هم‌بازیان و دوستان و همچنین حضور هواداران در ورزشگاه به صورت رسمی از دوران بازیگری فوتبال خداحافظی کند.

این برنامه پیشنهادی برخی نزدیکان باشگاه پرسپولیس به مدیران باشگاه بود اما مشکل جای دیگری است. تیم ملوان انزلی پس از صعود خاطره انگیز به لیگ برتر با مشکلات مالی و حواشی روبرو شده و معلوم نیست تمرینات این تیم از چه زمانی کلید خواهد خورد؟

ظاهرا بودجه این تیم دوست داشتنی و ریشه دار شمالی برای حضور مقتدرانه در لیگ برتر کافی نیست و برهمین اساس برنامه بازی خداحافظی سید جلال حسینی به شیوه مورد اشاره روی هواست!

در همین راستا یکی از نزدیکان باشگاه پرسپولیس به ما خبر داد که شاید دراولین بازی پرسپولیس در استادیوم آزادی سید جلال حسینی خداحافظی کند. این دیدار در حضور تماشاگران برگزار می‌شود و قراراست درصورت امکان هماهنگی‌هایی انجام شود که سید جلال حسینی پیش از اولین مسابقه لیگ برتری یا درپایان آن در استادیوم آزادی پس از تقدیر باشگاه، برای همیشه و به صورت رسمی خداحافظی کند.

البته باشگاه پرسپولیس در تلاش است بازی دوستانه ای درشأن کاپیتان خود به عنوان بازی خداحافظی پیدا کند اما اگر این امکان به هر دلیلی میسر نشد، با تقدیر ویژه از سید جلال حسینی در اولین دیدار لیگ برتر در استادیوم آزادی وداع با شکوهی برای او درنظر خواهد گرفت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۷۷۲۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان