//
کدخبر: ۳۵۵۸۸۶ //

تصمیم مهم و خبرساز سیدجلال حسینی در راه است!

سید جلال حسینی تصمیم گرفته است هفته آینده با برگزاری یک نشست خبری از برنامه های خودش در فصل آینده رونمایی کند!

 تصمیم مهم و خبرساز سیدجلال حسینی در راه است!
به گزارش فرتاک نیوز،

قرار است این نشست خبری در دفتر باشگاه پرسپولیس یا مجموعه ورزشی خود سید جلال حسینی برگزار و کاپیتان سرخ ها تصمیم نهایی خودش را به افکار عمومی اعلام کند.

سیدجلال حسینی، کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس که تردیدهایی در مورد ادامه همکاری او با این باشگاه وجود دارد، چهارشنبه گذشته به دفتر باشگاه رفت اما در نهایت نتوانست با مدیران باشگاه به توافق نهایی برسد.

کاپیتان پرسپولیس از درویش و نزدیکانش چند روزی فرصت خواست تا درخصوص آینده کاری خودش تصمیم گیری کند.

حسینی نیز یکی از نفراتی است که قراردادش در پایان فصل به اتمام خواهد رسید و این فصل را می‌توان آخرین فصل حضور او در پرسپولیس دانست اما او هنوز تصمیم به خداحافظی نگرفته است.

ظاهرا رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به کاپیتان تیمش پیشنهاد داده است در صورتی که قصد خداحافظی از دنیای فوتبال را داشته باشد به کادر فنی سرخپوشان اضافه شود.

سید جلال حسینی که یک فوتبالیست سردو گرم چشیده است بلافاصله به رضا درویش پاسخ نداده و از مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای یک تصمیم درست و اصولی مهلت خواسته است.

درهمین راستا خبردار شدیم سید جلال حسینی قصد دارد پس از نهایی کردن تصمیم خودش در یک نشست خبری و به شکلی رسمی آن را با رسانه ها و مردم به اشتراک بگذارد.

شنیدیم احتمال زیادی وجود دارد کاپیتان پرسپولیس برای همیشه کفش های خود را آویزان کرده و برای همیشه از دنیای بازیگری خداحافظی کند.

هرچند اتخاذ این تصمیم برای سید جلال حسینی بسیار سخت و دشوار است. او که در حال حاضر پرافتخارترین بازیکن تاریخ لیگ برتر محسوب می شود چندی پیش در مصاحبه با خبرنگاران اعلام کرد تصمیمی برای خداحافظی نداشته و می خواهد بازی کند اما...

درحال حاضر یحیی گل محمدی و باشگاه پرسپولیس خیلی روی سید جلال حسینی برای بازی کردن حسابی باز نکرده اند و به قول خود این بازیکن، تیم شهرش ملوان انزلی هم پیشنهادی به او ارائه نکرده است.

بنابراین شاید سید جلال حسینی این بار مجبور شود با توجه به جمیع این شرایط از دنیای بازی در فوتبال خداحافظی کند.

این درحالی است که یحیی گل محمدی سرمربی و رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در گفت و گو با یکدیگر بر لزوم حفظ شأن و منزلت سید جلال حسینی تأکید کرده اند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۵۸۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان