//
کدخبر: ۳۵۴۷۹۶ //

کاپیتان بزرگ‌ترین علامت سؤال پرسپولیس!

رودربایستی یا انتظار برای واکنش طرف مقابل، کاپیتان پرسپولیس را تبدیل به علامت سؤال بزرگ این تیم در نقل و انتقالات کرده است.

کاپیتان بزرگ‌ترین علامت سؤال پرسپولیس!
به گزارش فرتاک نیوز،

سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس در پایان فصل قراردادی نخواهد داشت و خیلی ها منتظرند ببینند او و باشگاه چه تصمیم در این خصوص خواهند گرفت.

به نظر می‌رسد یحیی گل‌محمدی دیگر چندان علاقه‌ای به همکاری با مدافع ۴۰ ساله خود نداشته باشد اما سرمربی پرسپولیس دوست ندارد خودش این موضوع را رسانه‌ای کند. جالب آن که چندی پیش یحیی گل‌محمدی در این خصوص توپ را به زمین سیدجلال حسینی انداخت و گفت: «با سید دو سه بار صحبت کردم. درباره این موضوع و این‌که می‌خواهد تمدید کند یا نکند خودش باید تصمیم بگیرد، نمی‌دانم چه تصمیمی دارد، ولی با این سن‌وسال انرژی خوبی به تیم داد و یک کاپیتان بزرگ برای ما بود.»

به نظر می‌رسد یحیی گل‌محمدی منتظر است کاپیتان پرافتخار پرسپولیس تصمیم درستی گرفته و خودش از بازی در این تیم و حتی فوتبال خداحافظی کند اما...

سیدجلال حسینی هم که چندی پیش در مصاحبه‌ای خداحافظی‌اش در پایان لیگ را تکذیب کرد چشم انتظار تصمیم نهای یحیی گل‌محمدی و باشگاه پرسپولیس است!

اگر سیدجلال حسینی بپذیرد که در فصل آینده نیز به مانند اکثر بازی‌های این فصل، تیمش را به عنوان بازیکن نیمکت نشین همراهی کند، این احتمال وجود دارد که گل‌محمدی با ماندن او موافقت کند. سیدجلال حسینی یک گزینه جذاب دیگر نیز پیش‌رو خواهد داشت‌؛ بازی در تیم شهرش ملوان و خداحافظی با پیراهن سفید. ملوان انزلی در حال حاضر صدرنشین مقتدر لیگ دسته اول و امید اصلی صعود به لیگ برتر محسوب می‌شود. مازیار زارع سرمربی این تیم نیز که رابطه صمیمانه‌ای با کاپیتان پرسپولیس دارد بارها اعلام کرده درِ باشگاه ملوان همیشه به روی سیدجلال حسینی باز است.

با تمام این تفاسیر سیدجلال حسینی هنوز هیچ تصمیم خاصی نگرفته است. او عجله زیادی برای انتخاب آینده ورزشی خود ندارد آن هم درحالی که پرسپولیس مشغول جذب بازیکنان جدید بوده و به تازگی مرتضی پورعلی‌گنجی را خریده است. مدافع ملی‌پوشی که گفته می‌شود برای جانشینی سیدجلال حسینی به پرسپولیس آمده است.

هرچند باید پذیرفت خداحافظی از عرصه بازی برای فوتبالیستی کار سخت و دشواری است اما هواداران سیدجلال حسینی امیدوارند کاپیتان پرسپولیس در نهایت تصمیم درستی بگیرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۴۷۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان