//
کدخبر: ۳۵۰۵۸۶ //
بازیهای المپیک ناشنوایان - برزیل

تکواندوکار ناشنوا: دو ضربه به سرم خورد تعادلم از بین رفت/ طلا را به راحتی از دست دادم

دارنده مدال نقره بازیهای المپیک ناشنوایان در تکواندو گفت: اگر در فینال تعادلم را از دست نمی‌دادم، طلا را به راحتی از دست نمی‌دادم.

تکواندوکار ناشنوا: دو ضربه به سرم خورد تعادلم از بین رفت/ طلا را به راحتی از دست دادم
به گزارش فرتاک نیوز،

 محمد زعفرانی پس از کسب مدال نقره بازیهای المپیک ناشنوایان در تکواندو گفت: برای کسب مدال طلا در فینال خیلی تلاش کردم، اما حریفم قدر بود و با زدن دو ضربه به سرم متاسفانه تعادل خود را از دست دادم و نتوانستم امتیاز از دست رفته خود را جبران کنم.

وی گفت: برای کسب طلا در وزن مثبت 80 کیلوگرم 6 ماه در اردو بودم و تمرینات سختی را پشت سر گذاشته بودم، اما به هر صورت شرایط المپیک با سایر رویدادها متفاوت است و کسب مدال طلا به راحتی امکانپذیر نیست.

این تکواندوکار ناشنوا پیرانون این پرسش که چقدر از نظر روانی آماده شرکت در این مسابقات بودید، افزود: از نظر روانی آماده و برای گرفتن طلا در المپیک شرکت کرده بودم، به هر صورت خوشحالم که پرچم کشورم را در المپیک به اهتزاز درآوردم.

وحید زینالی دیگر تکواندوکار ناشنوا که در وزن منهای 80 کیلوگرم موفق به کسب مدال برنز شد، اظهار کرد: در این وزن رقابت سختی را با حریف کره‌ای داشتم که متاسفانه به دلیل کوتاهی خودم رقابت را واگذار کردم و به مدال برنز رسیدم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دوست داشتم اولین حضورم در المپیک با مدال طلا باشد که متاسفانه به راحتی از دست دادم.
 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۰۵۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان