//
کدخبر: ۳۳۶۹۶۹ //

اعضای هیئت رئیسه فدراسیون تکواندو مشخص شدند

پس از انتخاب ساعی به عنوان رئیس فدراسیون تکواندو، اعضای هیئت رئیسه این فدراسیون هم مشخص شدند.

اعضای هیئت رئیسه فدراسیون تکواندو مشخص شدند
به گزارش فرتاک نیوز،

انتخابات فدراسیون تکواندو صبح امروز برگزار شد و در پایان هادی ساعی با کسب 29 رای از مجموع 56 رای ماخوذه برای مدت چهار سال به عنوان رئیس فدراسیون تکواندو انتخاب شد.

پس از برگزاری مجمع انتخاباتی، هادی ساعی که در ابتدا 5 نفر را به عنوان اعضا هیئت رئیسه معرفی کرده بود خواستار تغییر در یکی از نواب رئیس و کارشناس خبره خود شد که با موافقت رئیس مجمع قرار شد برای این دو پست سرپرست معرفی شود و انتخابات برای رای اعتماد سه عضو دیگر هیئت رئیسه برگزار شود.

مسعود لشکری و عشرت شاه‌محمدی کاندیدای نایب رئیسی، آخوندی کاندیدای خزانه‌داری، غلامحسن ذوالقدری و مینو مداح به عنوان کاندیدای کارشناس خبره، پنج عضو هیئت رئیسه پیشنهادی ابتدایی ساعی بود که پس از موافقت رئیس مجمع رای‌گیری برای رای اعتماد شاه‌محمدی، ذوالقدری و مینو مداح برگزار شد.

عشرت شاه‌محمدی به عنوان کاندیدای نایب رئیسی دومی در نهایت 26 رای کسب کرد، اما با توجه به نرسیدن به تعداد 29 رای موفق به اخذ رای اعتماد مجمع فدراسیون تکواندو نشد تا هادی ساعی، رئیس فدراسیون تکواندو برای پست نایب رئیسی دومی خود نیز سرپرست مشخص کند.

غلامحسن ذوالقدری و مینو محمدی کاندیدای کارشناس خبره به ترتیب با 38 و 37 رای به عضویت هیئت رئیسه در آمدند.

حسین حسین زاده، فیض الله نفجم و حامد علیخانی سه نفر از رئیسان هیئت‌های استانی هستند که به عنوان عضو هیئت رئیسه نامزد شده بودند که در مرحله دوم حسین‌زاده از 51 آرا ماخوذه 31 رای کسب کرد.

همچنین محمد کهندل هم با 36 رای نماینده باشگاه‌ها شد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۶۹۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان