//
کدخبر: ۳۳۳۰۸۶ //

عجیب مثل لیگ ایران/ بازی‌ها یکی از دیگری بدتر

هفته هفتم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران دیروز با برگزاری سه بازی به پایان رسید و عجیب این که هر سه مسابقه با تساوی بدون گل خاتمه یافت!

عجیب مثل لیگ ایران/ بازی‌ها یکی از دیگری بدتر
به گزارش فرتاک نیوز،

 یعنی شش تیم لیگ برتری این فوتبال، توانایی نداشتند محض رضای خدا یک گل به هم بزنند! پنج مسابقه دیگر هم که یک روز جلوتر برگزار شده بود چندان فرقی نمی‌کرد. در آن پنج بازی فقط شاهد روییدن هفت گل بودیم و تنها این سپاهان بود که توانست بیش از یک گل به حریفش بزند. شرایط به معنای واقعی کلمه اسفبار است. بازی‌ها یکی از دیگری بدتر هستند و حتی خود بازیکنان و مربیان را راضی نمی‌کنند.

هفته چهارم وقتی از روزبه چشمی پرسیدند چرا استقلال خوب بازی نمی‌کند، او جواب داد: «کدام تیم خوب بازی می‌کند که ما دومی‌اش باشیم؟» انصافا عجب جواب حکیمانه‌ای داد روزبه! همین دیروز هم وقتی از کلانتری، سرمربی فجرسپاسی در مورد توقف بدون گل این تیم برابر پدیده سوال شد، او گفت: «کجا دیدید یک تیم هفت هفته خوب بازی کند؟» او راست می‌گوید. هفت هفته که هیچ؛ ما در ایران تیم‌هایی را می‌بینیم که در کل فصل، دو مسابقه قابل دفاع هم ندارند.

حقیقت تلخ آن است که سطح لیگ بسیار پایین است و مردم از این مسابقات لذت نمی‌برند. این مساله می‌تواند دلایل زیادی داشته باشد؛ از خروج بازیکنان پرشمار به خاطر کاهش ارزش پول ملی تا فقدان مربیان خارجی که بتوانند سطح فنی رقابت‌ها را بالا ببرند. هر چه هست، لیگ عجیبی داریم که تحمل کردنش ساده نیست. قرار بود فوتبال به مردم لذت هدیه کند، اما در ایران همه اتفاقات مهم مثل دعوا و درگیری و جدل و جنجال، فقط بیرون از زمین رخ می‌دهد. داخل میدان هیچ خبری نیست.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۳۰۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان