//
کدخبر: ۳۳۱۶۰۵ //

نیمه اول دیدار مس رفسنحان و پرسپولیس برنده نداشت

نیمه نخست دیدار پرسپولیس و مس رفسنجان با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نیمه اول دیدار مس رفسنحان و پرسپولیس برنده نداشت
به گزارش فرتاک نیوز،

در ادامه هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۶ در ورزشگاه شهدای مس، میهمان مس رفسنجان بود که نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نیمه نخست این دیدار را نارنجی پوشان مس هجومی آغاز کردند و در همان دقایل ابتدایی دو فرصت بسیار خوب برای باز کردن دروازه پرسپولیس به دست آوردند اما موفق به گلزنی نشدند. در دقیقه ۵، روی یک ارسال خوب که از سمت راست انجام شد، فراز امامعلی فرصت بسیار خوبی برای باز کردن دروازه پرسپولیس به دست آورد اما ضربه سر این بازیکن پس از برخورد با تیرک افقی دروازه راهی اوت شد.

در ادامه در دقیقه ۷، مهدی کیانی پشت محوطه جریمه پرسپولیس صاحبت توپ شد و با یک شوت پای راست دروازه را هدف قرار داد که شوت او راهی اوت شد.

در دقیقه ۲۴، پرسپولیس پشت محوطه جریمه مس صاحب یک ضربه ایستگاهی شد اما عالیشاه نتوانست از این فرصت به خوبی استفاده کند و ارسال او مستقیم راهی اوت شد.

در دقیقه ۳۶، روی پاس خوب امید عالیشاه، عیسی‌ آل‌کثیر با دروازه‌بان مس تک به تک شد اما ضربه او را نوشی‌صوفیانی راهی کرنر کرد.

ترکیب پرسپولیس:  بوژیدار رادوشوویچ، سید جلال حسینی، فرشاد فرجی، علی نعمتی، سعید آقایی، مهدی شیری، میلاد سرلک، رضا اسدی، مهدی ترابی، امید عالیشاه و عیسی آل‌کثیر.

ترکیب مس رفسنجان: داود نوشی صوفیانی، مجید نصیری، شاهین توکلی، عقیل کعبی، مهدی کیانی، سید مهدی حسینی، حسن جعفری، یونس اکبرپور، محسن آذرباد، فراز امامعلی، گادوین منشا.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۱۶۰۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان