//
کدخبر: ۳۱۸۰۹۹ //

بیانیه گل‌گهر نسبت به اظهارات مربیان الومینیوم

باشگاه گل گهر سیرجان با انتشار بیانیه ای تاکید کرد اشتباهات داوری علیه این تیم در فصل جاری بیشتر از سایر تیم هایی که خودشان را محق می‌دانند.

بیانیه گل‌گهر نسبت به اظهارات مربیان الومینیوم
به گزارش فرتاک نیوز،

 روز گذشته تیم فوتبال آلومینیوم اراک در شرایطی مقابل تراکتور شکست خورد که در حاشیه این دیدار مربیان این تیم به بازی قبلی تراکتور مقابل گل گهر اشاره کردند؛ موضوعی که سبب شده حالا روابط عمومی باشگاه گل گهر بیانیه‌ای در این رابطه به شرح زیر منتشر کند.


« متاسفانه بی اخلاقی ها در لیگ برتر فوتبال ایران به اوج خود رسیده است. کادرفنی تیم آلمینیوم اراک چند هفته است با رفتاری غیر مسئولانه و بی ادبانه در کنار زمین و کنفرانس مطبوعاتی علیه بازیکنان و کادرفنی گل‌گهر موضع بی ربط و اشتباه می‌گیرند. قطعا در فصل جاری لیگ برتر گل‌گهر از دیگر تیم‌ها بیشتر آسیب اشتباهات داوری را دیده و امتیازات زیادی را از دست داده است. نمونه کوچک آن دیدار رفت گل‌گهر و آلمینیوم بود که پنالتی واضح به نفع گل‌گهر گرفته نشد. در بازی برگشت هم تعداد کارشناسانی که تصمیمات داور را تایید کردند بیشتر بود. پس طلبکار ما هستیم نه دیگران. این نوشته محترمانه می‌توانست به شکایتی به حق نزد کمیته اخلاق و انضباطی بدل شود اما حرمت‌ها، رفاقت و رابطه استاد شاگردی ارزش بیشتری از جنجال‌ها و فرافکنی ها دارد.»

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۸۰۹۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان