//
کدخبر: ۳۱۶۳۰۶ //

زاهدی: خوشحالم، اما افسوس آن توپ را می‌خورم

مدافع مس رفسنجان غیبت بازیکنان تیمش در نیم‌فصل دوم را عامل نتایج متفاوت این تیم نسبت به دور رفت می‌داند.

زاهدی: خوشحالم، اما افسوس آن توپ را می‌خورم
به گزارش فرتاک نیوز،

مسیح زاهدی درباره برتری مس رفسنجان مقابل فولاد عنوان کرد: واقعاً بازی سختی بود؛ فولاد تیم آسیایی و قدرتمندی است و از نظر فیزیکی جزو تیم‌های با کیفیت لیگ به حساب می‌آید که به همین دلیل روز را حتی در زمین خودمان نداشتیم ولی مصمم بودیم تا بعد از هفته‌های نه چندان خوب گذشته، مردم رفسنجان را خوشحال کنیم و با تلاش زیاد به خواسته خودمان رسیدیم.

 

او ادامه داد: خودمان هم نمی‌دانیم چرا چهار هفته بدشانسی آوردیم؛ البته دست آقای ربیعی واقعا خالی بود و مثلا خود من بعد از بازی با تراکتور نتوانستم همراه تیم باشم، اما خدا را شکر که الان تقریباً همه بچه‌ها رسیده‌اند و ثمره آن را در بازی مقابل فولاد دید که موفق شدیم با نمایشی بهتر از تیم حریف برنده شویم.

 

مدافع بلندقامت مس رفسنجان با اشاره به نتایج متفاوت این تیم در نیم‌فصل اول و دوم ابراز کرد: نمی‌گویم در دور رفت اتفاقی نتیجه گرفتیم چون برای بازی به بازی برنامه داشتیم و نیم‌فصل دوم هم همین‌طور بود و می‌خواستیم آن نتایج را تکرار کنیم، اما خیلی از بازیکنان مصدوم، محروم یا کرونایی شدند و در چند بازی حتی نفرات تعویضی ما کامل نبود. توقعات هم از تیمی که تازه سال اول حضورش در لیگ برتر است، نباید خیلی بالا باشد چون ما به نسبت سایر تیم‌هایی که در فصل‌‌های قبل لیگ برتر آمدند، خیلی عالی نتیجه گرفتیم.

زاهدی درباره پاس گل اول مقابل فولاد و بدشانسی در گلزنی لحظه آخر مسابقه اظهار کرد: آقای ربیعی از من خواسته بود در لحظات آخر و ضربات ایستگاهی جلو بروم و واقعا انگیزه داشتم تا گلزنی کنم، اما در آن لحظه شرایطی پیش آمد که پاس دادن به سلیمانی بهترین کار بود و من این کار را کردم که خدا را شکر تو تبدیل به گل شد؛ البته افسوس آن توپی که از کنار تیرک رفت را می‌خورم و با اینکه از برد خوشحال هستم، اما دوست داشتم آن ضربه هم گل بشود.

 

مدافع مس رفسنجان در خصوص دیدار روز سه‌شنبه برابر ماشین‌سازی و تیم فصل گذشته‌اش گفت: روزهای خیلی خوبی در تبریز و ماشین‌سازی داشتم و واقعا ناراحت هستم که آنها سقوط می‌کنند. ما سال گذشته با این تیم تا رتبه پنجم هم بالا آمدیم، اما متاسفانه شرایطی برای ماشین به وجود آوردند که بیفتد؛ امیدوارم آنها دوباره به لیگ برتر برگردند؛ هرچند در بازی این هفته می‌خواهیم مقابل آنها برنده باشیم و من به فکر موفقیت تیم مس هستم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۶۳۰۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان