//
کدخبر: ۳۲۴۱۳۵ //

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل استقلال؛ علامت سوال‌های جدید

رونمایی از ترکیب پرسپولیس در بازی مقابل استقلال تاجیکستان یکی از جذابیت‌های این بازی برای هواداران قرمزهاست.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل استقلال؛ علامت سوال‌های جدید
به گزارش فرتاک نیوز،

بازگشت پرسپولیس به میادین بعد از چندین ماه دوری از مسابقات و تغییرات زیادی که داشته اول از همه این سوال را مطرح خواهد کرد که این تیم قرار است با چه ترکیبی بازی کند. یحیی گل‌محمدی برای پرکردن جای ستاره‌های جداشده چه کار کرده و تفکرات او تا چه حد در اولین بازی مقابل استقلال تاجیکستان جواب خواهد داد؟ ترکیب احتمالی پرسپولیس برای این بازی احتمالا به این شکل خواهد بود:

شماره یک پرسپولیس بدون تغییر باقی مانده و حامد لک که سال گذشته درخشش خود را از همین روزها و از آسیا شروع کرد حالا باید باز هم ستاره قرمزها باشد. با جدایی محمد حسین کنعانی‌زادگان، لک بیشترین بازی را برای پرسپولیس در آسیا انجام داده است.

کاپیتان پرسپولیس را باید لیدر خط دفاع در این بازی دانست. بعید به نظر می‌رسد که یحیی بخواهد با بیرون قرار دادن سیدجلال حسینی ریسک بزرگی انجام دهد. زوج او هم از میان گزینه‌های موجود، فرشاد فرجی خواهد بود. البته علیرضا ابراهیمی و علی نعمتی هم دو گزینه دیگر برای قلب دفاع هستند که البته شانس کمتری خواهند داشت. 

دفاع راست با سیامک نعمتی به کارش ادامه خواهد داد و برای دفاع چپ هم احتمالا برای هر بازی سوال وحید امیری یا سعید آقایی مطرح می‌شود. این‌طور که شنیده می‌شود این بار احتمال این که جواب این سوال سعید آقایی باشد بیشتر است و امیری یک خط جلوتر به میدان خواهد رفت.

میانه میدان پرسپولیس و جای خالی احمد نوراللهی، بزرگترین چالش یحیی برای این فصل است. اگرچه حضور رضا اسدی این دغدغه را برطرف خواهد کرد اما برای اولین بازی شاید از آمادگی و هماهنگی لازم برای حضور کامل در میدان برخوردار نباشد. با این حال در صورتی که سرمربی پرسپولیس بخواهد با دو هافبک دفاعی بازی کند زوج میلاد سرلک و رضا اسدی اولین انتخاب اوست. البته در صورت آماده نبودن یکی از این دو بازیکن، احسان پهلوان هم گزینه‌ای برای قرار گرفتن در این منطقه از زمین است.

فاز هجومی پرسپولیس با توجه به انتخاب‌های یحیی در فاز دفاعی تغییراتی خواهد داشت. از میان امید عالیشاه، وحید امیری، احسان پهلوان، مهدی ترابی، مهدی عبدی و عیسی آل‌کثیر دو بازیکن باید روی نیمکت قرار بگیرند. مهدی عبدی بسیار آماده است و عیسی آل‌کثیر هم انگیزه‌های زیادی برای این بازی آسیایی دارد. باید دید سرمربی پرسپولیس به کدام یک از این بازیکنان بیشتر اعتماد خواهد کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۴۱۳۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان