//
کدخبر: ۳۲۴۱۲۸ //

بازیکنان اسبق پرسپولیس به شهرخودرو پیوست

تیم فوتبال شهرخودرو که در لیگ برتر بیست و یکم با هدایت محمدرضا مهاجری شرکت خواهدکرد، با سومین بازیکن اسبق پرسپولیس هم به توافق رسیده‌است.

بازیکنان اسبق پرسپولیس به شهرخودرو پیوست
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم فوتبال شهرخودرو خراسان رضوی، تنها نماینده این استان در لیگ برتر بیست و یکم پس از انتخاب محمدرضا مهاجری به عنوان سرمربی خود، فعالیتش را در نقل و انتقالات تابستانی آغاز کرده و تاکنون با چند بازیکن قرارداد بسته‌است.

نکته جالب توجه اما حضور برخی از بازیکنان اسبق پرسپولیس در لیست مهاجری است. پس از میلاد کمندانی که سابقه کار کردن زیر نظر مهاجری در پدیده را دارد، مهدی شریفی، مهاجم چندسال قبل پرسپولیس نیز به شهرخودرو پیوست. حالا اما از مشهد خبر می‌رسد که مذاکراتی میان شهرخودرو و محسن ربیع‌خواه، هافبک دفاعی اسبق پرسپولیس نیز در جریان است و اگر اتفاق خاصی نیفتد، او نیز به جمع شاگردان مهاجری اضافه خواهدشد. ربیع‌خواه فصل قبل به آلومینیوم اراک پیوست، اما به علت پارگی رباط بخش زیادی از فصل را از دست داد. 

او از فروردین‌ماه امسال به تمرینات گروهی آلومینیوم اضافه شد و از تیرماه هم شرایط حضور در زمین را داشته‌است. به جز این ۳ بازیکن، سعید جلالی، مجتبی مقتدایی، عرفان پورافراز، حسین کریمی، پاپی و ... از دیگر بازیکنانی هستند که شهرخودرو برای این فصل به خدمت گرفته‌است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۴۱۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان