//
کدخبر: ۳۰۳۸۲۵ //

اتفاقات فوتبالی علیه ستاره سپاهان

اتفاقات فوتبالی در فصل جاری علیه محمد محبی بازیکن تاثیر گذار سپاهان است.

اتفاقات فوتبالی علیه ستاره سپاهان
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد محبی که در ابتدای فصل گذشته و با صعود شاهین شهرداری بوشهر به لیگ پیراهن سپاهان را برتن کرد با درخشش در بازی های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا هم برای تیم امید بازی کرد و هم تیم ملی و به هر آنچه که برنامه ریزی کرده بود طی سال ها دست پیدا کند در یک فصل به آن رسید. اما اتفاقات در فصل جاری خیلی به سود او رقم نخورد. ابتدا باشگاه گرانادا اسپانیا برای بخدمت گیری این بازیکن اعلام آمادگی کرده بود اما مبلغی که باشگاه اسپانیایی تصمیم گرفته بود برای دریافت رضایتنامه این بازیکن هزینه کند در حد و اندازه ای نبود که باشگاه را راضی کند و از سویی محمد محبی با وجود پشت سر گذاشتن اولین فصل حضور در لیگ برتر برای بازی در یکی از تیم های خارجی چنان ذوق زده نشد که شان خود و باشگاه سپاهان رانادیده بگیرد.

و در ابتدای فصل تصمیمات محرم نوید کیا به گونه ای بود که بازی های متعددی از این فصل محمد محبی روی نیمکت نشست و به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شد. این یک شوک برای این بازیکن جوان بود به این خاطر که او پیش از این یکی از مهره های اثر گذار سپاهان بود. با این وجود محبی محبی راه درست را در پیش گرفت. سکوت و تمرین بیشتر و نتیجه آن شد که دوباره به ترکیب سپاهان راه پیدا کرد و همانند دوره امیر قلعه نویی در روزهای خوب سپاهان خاطرات خوبی می سازد. او اکنون به همراه تیمش صدرنشینی در لیگ برتر را تجربه می کرد. آنهم در شرایطی که پرسپولیس می کوشد قهرمانی پنجم در لیگ برتر را رقم بزند.

و دومین شوک به محمد محبی عدم دعوت از او برای بازی دوستانه ایرانسوریه است. این بازیکن بعد از حضور دوباره در ترکیب ثابت سپاهان و ارایه بازی های خوب برای این تیم انتظار داشت بار دیگر در اردوی تیم ملی حاضر شود.به خصوص که در دور رفت و در غیاب علیرضا جهانبخش تبدیل به یکی از مهره های ثابت تیم ملی تبدیل شده بود. بازیکم کم حاشیه فوتبال ایران که هنوز یک عکس در صفحه شخصی اش در اینستاگرام بارگذاری نکرده به نظر می رسد اینبار هم راه درست را در پیش خواهد گرفت. سکوت و ارایه بازی های بهتر تا در نهایت بار دیگر اسکوچیچ را متقاعد به دعوت از خویش کند.

تیم ملی فوتبال ایران روز 10 فروردین در استادیوم آزادی و در مصاف دوستانه با سوریه برای بازی های باقی مانده مقدماتی جام جهانی 2022 مهیا می شود که قرار است خرداد ماه در بحرین برگزار شود.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۳۸۲۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان