//
کدخبر: ۳۰۳۸۱۴ //

طلایی پوشان در انتظار نگاه مثبت اسکوچیچ

سپاهان علی رغم پایان سال 1399 با صدرنشینی در واقع دو نماینده در تیم ملی دارد و احسان حاج صفی تنها یکبار با پیراهن این تیم در لیگ بیستم بازی کرده است.

 طلایی پوشان در انتظار نگاه مثبت اسکوچیچ

پیام نیازمند، امید نورافکن و احسان حاج صفی سه بازیکنی به شمار می روند که در لیست تیم ملی دیده می شوند؛ سه بازیکنی که تنها دو نفر از آنها را می توان سهمیه این تیم اصفهانی نامید و در واقع احسان حاج صفی به واسطه عملکردی که در تراکتور داشته، به لیست اسکوچیچ راه یافته است.

سپاهان یکی از جذاب ترین تیم های لیگ بیستم به شمار می رود که تا پایان هفته هجدهم نیز به دلیل گل زده بیشتر صدرنشین مسابقات به شمار می رود و بالاتر از قهرمان 4 دوره پیشین لیگ برتر ایستاده و همین عملکرد سبب شده بود تا بازیکنان بیشتری از این تیم امیدوار به دعوت توسط اسکوچیچ باشند.

امید نورافکن یکی از بازیکنان دعوت شده به تیم ملی است که نیم فصل اول را برای طلایی پوشان در پست دفاع چپ بازی کرده و حالا باید دید اسکوچیچ چه نظری روی این بازیکن و پست او دارد. در فهرستی که از سوی سرمربی کروات اعلام شده، نام این بازیکن در میان هافبک ها قرار گرفته است.

از سوی دیگر اما شاید این تصور وجود داشت که دانیال اسماعیلی فر نیز پس از نمایش هایی که با حضور ثابت در پست دفاع راست داشت به فهرست تیم ملی برسد که این اتفاق برای این بازیکن حداقل در اردوی فروردین ماه رخ نداده است.

در خط میانی سپاهان، محمد کریمی و سروش رفیعی عملکرد قابل توجهی داشته اند و حتی می توان به نام هایی نظیر جلال علی محمدی، یاسین سلمانی و محمدرضا خلعتبری نیز اشاره کرد؛ البته در این بین خیلی ها شاید بیشتر از هر بازیکن دیگری برای سروش رفیعی شانس قائل بودند که این هافبک خلاق مانند دوران کی روش به تیم ملی دعوت نشد.

درنهایت باید به خط هجومی سپاهان اشاره کرد که در اکثر بازی های لیگ بیستم با مثلث محمدرضا حسینی به عنوان وینگر راست، محمد محبی به عنوان وینگر چپ و سجاد شهباززاده به عنوان مهاجم هدف شکل گرفته است؛ سه بازیکی که احتمال دعوت از هر کدامشان وجود داشت، ولی در لیست اسکوچیچ نه تنها نام محمد محبی و محمدرضا حسینی دیده نمی شود که خبری از حضور بهترین و گلزن ترین مهاجم لیگ بیستم هم وجود ندارد.

تیم ملی به زودی اردوی خود را در کمپ تیم های ملی آغاز خواهد کرد و آماده دیدار تدارکاتی برابر سوریه می شود. بازیکنان سپاهان اما امیدوارند با ادامه روندی که شروع کرده اند و ثباتی که قصد دارند در نتایج تیم ایجاد کنند، در فهرست بعدی تیم ملی با تعداد پرشمارتری حضور داشته باشند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۳۸۱۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان