//
کدخبر: ۳۰۳۴۴۶ //

پیش بازی دیدار حساس سپاهان و تراکتور

«دیدار شش امتیازی سپاهان و تراکتور فردا در نقش‌جهان برگزار خواهد شد»

پیش بازی دیدار حساس سپاهان و تراکتور
به گزارش فرتاک نیوز،

مهمترین دیدار هفته هجدهم، بیستمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران عصر فردا در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار خواهد شد.

دو تیم پر آوازه سپاهان و تراکتور از ساعت ۱۵:۳۰ روز پنجشنبه ۲۸ اسفند ۹۹ به قضاوت پیام‌حیدری، حسین‌ظهیری، مهدی الوندی و رحیم حاجیلو دیدار شش امتیازی را برگزار خواهند کرد.

سپاهان که پس از برد پر گل مقابل آلومینیوم در هفته گذشته هم امتیاز با سرخپوشان تهرانی در صدر جدول قرار گرفته است، نمی‌خواهد امتیاز از دست بدهد و با تمام قوا پای به میدان خواهد گذاشت و بدنبال سه امتیاز بازی خواهد بود.

شاگردان نویدکیا که در هفته‌های اخیر بازی‌هایشان مورد توجه کارشناسان قرار گرفته کار سختی را در برابر تیم تبریزی پیش روی دارند و می‌دانند برای شکست دادن حریف باید تمرکز بالایی داشته باشند.

اما در آنسوی میدان تراکتوری حضور دارد که با سرمربی جدید خود در هفته گذشته اولین سه امتیاز را کسب کرد و برای رسیدن به کورس بالانشینان جای اشتباه نداشته و اصلا دوست ندارد که اختلافش با صدر جدول دو رقمی شود.

خطیبی که هفته پر سر و صدایی را در بحث نقل‌وانتقالات پشت سر گذاشت و پس از کش‌وقوس‌های فراوان اشکان دژاگه و مسعود شجاعی در تیمش ماندگار شدند، می‌داند توقعات هواداران پر شور تراکتور از او بسیار بالاست.

خطیبی برای دومین بار در این فصل در نقش جهان مقابل نویدکیا قرار می‌گیرد و می‌خواهد بر خلاف هفته دوم که با آلومینیوم از نویدکیا شکست خورد اینبار با تراکتور دست پر اصفهان را ترک کند.

نکته  مهم این دیدار بازگشت احسان‌حاج‌صفی به سپاهان است و تقابلش با تراکتور که در اولین دیدارش با پیراهن زرد در این فصل شکل می‌گیرد جذابیت‌های خاصی را به دنبال خواهد داشت.

سپاهان تا پایان هفته هفدهم با ۳۴ امتیاز در رتبه دوم و تراکتور با ۲۶ امتیاز در رتبه پنجم جدول جای گرفته‌اند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۳۴۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان