//
کدخبر: ۲۸۹۱۹۸ //

تراکتور - سپاهان؛ نبرد مدعیان لیگ بیستم در تبریز

نبرد مدعیان فصل بیستم در تبریز امروز کلید خواهد خورد

تراکتور - سپاهان؛ نبرد مدعیان لیگ بیستم در تبریز

تقابل این دو تیم مدعی همیشه دیدنی و جذاب است. هر دو تیم جمعی از بهترین و با کیفیت‌ترین بازیکنان لیگ برتر را در اختیار دارند و اگر سرمربیان دو تیم احتیاط را از دستور خود خارج کنند می‌توانیم شاهد یک بازی زیبا و تهاجمی باشیم. علیرضا منصوریان هنوز با تیراکتور بردی به دست نیاورده و به دنبال دشت اولین پیروزی خود است. سپاهان اما هفته گذشته آلومینیوم اراک را برد تا سه امتیازی شود. محرم نوید کیا که اولین سال مربیگری در لیگ برتر را در کارنامه‌اش ثبت کرده روز سختی مقابل منصوریان و قرمزپوشان  تبریزی دارد. تیراکتور فقط یک گل زده و اکنون باید نشان بدهد که می خواهد در قواره یک مدعی حاضر شود.

به گزارش فرتاک نیوز،هنوز هواداران سپاهان باخت دو بر هیچ با تکسیرا که این روز ها پشت اسم های بزرگی چون محمود کریمی علیراضا مرزبان و محرم نویدکیا پنهان شده است را فراموش نکرده اند.

شاید امروز روزی برای جبران ان باخت باشد. تراکتور با مثلث ویژه خود یعنی دژاگر،  شجاعی و حاج صفی به مصاف تیمی خواهد رفت که این روز ها بازی روی زمین و پاسکاری های زیاد را چاشنی کار خود کرده است.

شاید در روزهایی که اسطورهای فوتبال همچون مارادونا هم آن را تنها میگذارند دیدن یک رقایت جذاب و دور از حواشی عجی مجی و توهین به شخصیت افراد بتواند تبریز را درخشان تر از همیشه کند.به هر حال کاپیتان ها در فصل بیستم به تیم خود سر نزده بودند و ملاقات طلایی پوشان با احسان و از سوی دیگر مهدی کیانی با تراکتور از ویژگی های برتر این دیدار خواهد بود.

سپاهان در حالی به مصاف تراکتور می‌رود که  محمدرضا خلعتبری و گئورگی گولسیانی با مصدومیت  رو به رو هستند و حضورشان در دیدار با تراکتور مشخص نیست.

در تراکتور نیز هادی محمدی و محمدرضا خانزاده، دو مدافع میانی تراکتور با مصدومیت رو به رو هستند اما مشخص نیست به بازی امروز می‌رسند یا خیر از طرفی محمد مسلمی پور و مهدی تیکدری نژاد به علت ابتلا به بیماری کرونا همراه این تیم نخواهند بود.

پس امروز پنجشنبه ششم آذر ماه راس ساعت 16:30 یادگار امام تبریز آماده هفته سوم رقابت های لیگ برتر و جدال مدعیان این فصل یعنی تراکتور و سپاهان خواهد بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۹۱۹۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان