//
کدخبر: ۲۶۶۴۵۲ //

مدیر سپاهان: در جریان نامه انصراف از لیگ نیستیم

مدیر تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: بعد از آنکه شروع تمرینات را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ اعلام کردند ما از آن تمکین کردیم و الان هم از دستورات تمکین می‌کنیم.

مدیر سپاهان: در جریان نامه انصراف از لیگ نیستیم
به گزارش فرتاک نیوز،

رضا فتاحی در گفت‌وگویی در خصوص شرایط حال حاضر تیم سپاهان اظهار داشت: اوضاع و احوال تیم خوب است، بازیکنان تمرینات را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به خوبی پشت سر می‌گذارند و ان‌شاءالله دوشنبه شب آخرین بازی تدارکاتی پیش از شروع مجدد مسابقات لیگ برتر را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در نقش جهان مقابل فجر سپاسی برگزار می‌کنیم تا یک هفته پیش از مسابقه با گل‌گهر به آمادگی خوبی برسیم. امیدواریم کادر فنی به نکاتی که مدنظرش است دست پیدا کند و بتوانیم حضور پرقدرتی در ادامه مسابقات لیگ داشته باشیم.

فتاحی درمورد شرایط ورزشگاه نقش جهان برای میزبانی از مسابقه مقابل گل گهر عنوان کرد: در بازی تدارکاتی اول مقابل ذوب‌آهن سعی کردیم پروتکل‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به نحو احسن انجام بدهیم. به عنوان مثال بازیکنان اصلی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ زودتر به زمین فرستادیم و بازیکنان ذخیره را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 45 دقیقه بعد، فاصله اجتماعی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ روی نیمکت با قراردادن صندلی در کنار آن رعایت کردیم و همچنین حضور اعضای کادر فنی و دیگر عوامل را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در رختکن کمتر کردیم. در مجموع تا آنجا که بتوانیم این پروتکل‌ها را به خاطر حفظ سلامتی بازیکنان و خودمان رعایت می‌کنیم.

مدیر تیم فوتبال سپاهان در مورد این که آیا تونل ضد عفونی کننده برای ورزشگاه نقش جهان تهیه شده، گفت: این موارد در اختیار باشگاه است. مدیران تلاش می‌کنند تا دستورالعمل‌های ابلاغ شده را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انجام بدهند و به همین خاطر کمیته‌ای هم در باشگاه تشکیل شده، مدیران و کادرپزشکی تیم تلاش می‌کنند تا بازیکنان در محیطی آرام چه در باغ فردوس و چه در نقش جهان با خیال راحت تمرین کنند و مسابقه دهند. قرار است این هفته تست آخر پیش از شروع مسابقات نیز گرفته شود. ان‌شاالله هر زمان که کادر پزشکی و به خصوص دکتر ربیعی به ما اعلام کردند اقدامات لازم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انجام می‌دهیم.

وی در خصوص نامه انصراف چند تیم لیگ برتری از ادامه مسابقات و این که گفته می‌شود این موضوع به صورت پیشنهاد به تیم‌ها داده شده است، عنوان کرد: ما پیش از شروع مسابقات و تمرینات، موضع رسمی خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به فدراسیون، سازمان لیگ و فدراسیون پزشکی ـ ورزشی اعلام کردیم و گفتیم بهتر است مسابقات به خاطر سلامت بازیکنان و عوامل تیم‌ها و برگزاری تعطیل شوند و برای تعیین قهرمان، سهمیه، تیم‌های سقوط و صعود کننده هم نمایندگان باشگاه‌ها جمع بشوند و از آنها نظرخواهی شود و ما هم تابع تصمیم جمع خواهیم بود.

فتاحی افزود: بعد از آنکه زمان شروع تمرینات را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ اعلام کردند ما از آن تمکین کردیم و الان هم از دستورات تمکین می‌کنیم. الان هم با تلاش سرمربی و اعضای کادرفنی مشغول آماده‌سازی تیم برای حضور در مسابقات هستیم. همچنین باید از کادر پزشکی و کادر تدارکات تیم هم تشکر ویژه‌ای داشته باشم که در این مدت زحمات زیادی کشیدند تا بازیکنان با خیال راحت تمرین کنند.

مدیر تیم فوتبال سپاهان در مورد این که آیا برای امضای نامه انصراف از مسابقات لیگ نوزدهم با باشگاه سپاهان هم صحبت شده، عنوان کرد: اصلاً در جریان این نامه نیستم.

وی در خصوص شایعات مطرح شده پیرامون دروازه‌بان شماره یک سپاهان، اظهار داشت: پیام نیازمند تا 1400 با سپاهان قرارداد دارد. او شرایط خوب و آرامی در تیم دارد و فکر می‌کنم با شرایطی که چه از نظر زندگی و چه از نظر فوتبالی دارد، خودش تمایل به ماندن در اصفهان داشته باشد. اگر هم قرارداد نداشت یقین بدانید با توجه به این شرایطی که طی این دوسال داشته فکر می‌کنم سوای بحث پیشنهادات اروپایی، اولویت او انتخاب سپاهان است. مردم اصفهان علاقه خاصی به او دارند، او را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از نظر شخصیتی و فوتبالی دوست دارند و او هم متقابلا آن‌ها را دوست دارد. مردم اصفهان عاشق او هستند. مسئولان باشگاه و کارخانه و حتی کارکنان کارخانه هم او را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دوست دارند. او مانند سایر بازیکنان تیم، جایگاه ویژه‌ای در دل مردم اصفهان دارد. خداراشکر یک تیم اخلاق مدار هستیم و مورد و اتفاق خاصی نداشته‌ایم.

فتاحی در مورد پیشنهادات اروپایی محمدمحبی و ادامه حضورش در تیم سپاهان گفت: من با خود محبی صحبت کردم، فعلا باید تمرکزمان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ روی ادامه مسابقات بگذاریم. ضمن اینکه منتظریم تا کنفدراسیون فوتبال آسیا برنامه مسابقات قاره‌ای را اعلام کند. بعد از آن هر پیشنهادی بیاید، هیات مدیره تصمیم گیرنده است. باشگاه با خود محبی و مدیر برنامه‌اش در ارتباط است. مدیر برنامه او شخصی خوب و حرفه‌ای است. در صحبتی هم که با خود محبی داشتم، گفت؛ می‌خواهم می‌خواهم فکر و ذکرم را روی ادامه مسابقات بگذارم.

مدیر تیم فوتبال سپاهان در مورد وضعیت قرارداد امید نورافکن، گفت: قرارداد قبلی نورافکن در ماه ژوئن به پایان می‌رسید اما با توجه به دستور فیفا کلیه قراردادهایی که دارای تاریخ و ثبت شده در سیستم TMS هستند تا پایان فصل به صورت خودکار تمدید شده است. شخص منوچهر نیک‌فر(سرپرست و رئیس هیات مدیره باشگاه) به صورت شبانه روزی تلاش می‌کنند تا حضور نورافکن در سپاهان دائمی و قطعی شود. ما دوست داریم او فصل بعد هم اینجا باشد. باشگاه در تلاش است و خود نیک‌فر هم سفری پیش از تعطیلات کرونا به بلژیک داشت و جلسه‌ای را در همین مورد با مهدی بیات مالک باشگاه شارلوا برگزار کرد. باشگاه به صورت جدی پیگیر این موضوع است. ماندن او در سپاهان برای فصل 1400-1399 هنوز صددرصد نیست، باشگاه تلاش می‌کند تا این اتفاق چه به صورت قرضی و چه به صورت قطعی بیفتد ولی در تلاش هستیم که قطعی باشد.

فتاحی در مورد جدایی تاوارس و تعیین تکلیف مربی دروازه بان‌های تیم سپاهان عنوان کرد: در آخرین مکاتبه‌ای که با روی تاوارس داشتیم گفت به خاطر بحث کرونا ترجیح می‌دهد در کنار خانواده‌اش باشد. ما با چند مربی فرانسوی و پرتغالی که مربیان رزومه‌داری هم هستند مذاکره کردیم و ان‌شاءالله تا روز دوشنبه حضور یک مربی خارجی در کادر فنی به عنوان مربی گلرها با نظر شخص امیر قلعه‌نویی قطعی خواهد شد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۶۴۵۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان