//
کدخبر: ۲۴۵۷۰۸ //

توضیحات مهدی درباره بلاتکلیفی دیدار سپاهان و پرسپولیس

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال، توضیحاتی درباره وضعیت دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس ارائه کرد.

 توضیحات مهدی درباره بلاتکلیفی دیدار سپاهان و پرسپولیس
به گزارش فرتاک نیوز،

 سهیل مهدی درباره غیبت اعضای تیم فوتبال سپاهان، 30 دقیقه پس از زمان مشخص شده برای دیدار این تیم مقابل پرسپولیس گفت: پرسپولیس که مشکلی نداشت. برای سپاهان هم مشکل امنیتی ایجاد شد که خوشبختانه مدیریت شد. سپاهان در رختکن آماده حضور در مسابقه است. قانون می‌گوید زمان قانونی حضور تیم، نیم‌ساعت پس از زمان بازی است که مطابق آیین‌نامه، با تصمیم داور قابل تغییر است. تلاش می‌کنیم به شرایط مسابقه برسیم و هواداران از بازی لذت ببرند.

وی درخصوص اینکه چرا بازی قرار شد بدون تماشاگر برگزار شود، تصریح کرد: نهادهای نظارتی و بهداشتی برای کل مسابقات، دستورالعمل صادر کردند که ما هم از آن پیروی می‌کنیم.

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال در این باره که چرا بازی به 28 اسفند منتقل نشد، خاطرنشان کرد: حتی نیم‌ساعت تغییر بازی‌ها، بی‌احترامی به برنامه‌ریزی و صیانت از شخصیت مسابقات محسوب می‌شود. ما نمی‌توانیم با درخواست‌های روزمره تیم‌ها، جدول برنامه لیگ را تغییر دهیم.

مهدی درباره وضعیت هوادارانی که بلیت این مسابقه را خریدند، گفت: تضمین داده شده که این پول به حساب هواداران برمی‌گردد. مشخص است که این پول‌ها از حساب چه کسانی پرداخت شده و این مبلغ در حساب هواداران ذخیره خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۵۷۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان