تاریخ انتشار: 1395/05/28 13:25
کد خبر: 267027

خداحافظی تونی پارکر از تیم ملی بسکتبال فرانسه

ستاره تیم ملی بسکتبال فرانسه بعد از شکست دیشب تیمش برابر تیم اسپانیا در مرحله یک چهارم نهایی بازی های المپیک، از بازی های ملی خداحافظی کرد
خداحافظی تونی پارکر از تیم ملی بسکتبال فرانسه

به گزارش سرویس المپیک فرتاک ورزشی،تیم ملی بسکتبال اسپانیا دیشب موفق شد با شکست تیم ملی فرانسه به مرحله نیمه نهایی المپیک 2016 صعود کند.

دو تیم اسپانیا و فرانسه دیشب در دومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی برابر هم به میدان رفتند که تیم اسپانیا موفق شد با نتیجه ۹۲ بر ۶۷ فرانسه را شکست دهد تا بعد از استرالیا دومین تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی بسکتبال المپیک ریو مشخص شود.

در این دیدار اسپانیا در نیمه نخست ۴۳ بر ۳۰ توانست فرانسه را شکست دهد ولی در نهایت توانست برتری خودش را حفظ کند و در نهایت با نتیجه 92 بر 67 به برتری برسد.

تونی پارکر ستاره تیم ملی بسکتبال فرانسه که برای تیم 'سن آنتونیو اسپرز' لیگ حرفه ای بسکتبال آمریکا (ان بی ای) بازی می کند، بعد از این شکست گفت که از بازی های ملی خداحافظی می کنم.

پارکر 34 ساله که دردیدار نهایی خود 14 امتیاز به دست آورده است ، گفت: از بازی برای تیم ملی فرانسه احساس افتخار می کنم. من فضای اینجا را که بسیارمتفاوت تر از 'ان بی ای' است، خیلی دوست دارم. در این سالها خیلی لذت بردم. این 16سال اخیر برای من فوق العاده بود.

استرالیا، اسپانیا، آمریکا و صربستان چهار تیمی بودند که با شکست حریفان خود به نیمه نهایی مسابقات المپیک رسیدند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48kavl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آمریکا و استرالیا در صدر بسکتبال المپیک

داورزنی:طی 10 سال از ششمی آسیا به پنجمی المپیک رسیدیم
موفقیت در ریو آغاز راهی جدید است برای آینده بهتر؛