//
کدخبر: ۲۳۲۸۴۹ //

اظهار نظر کورتوا درباره رونالدو

دروازه‌بان رئال مادرید معتقد است هر تیمی دلش برای مهاجم پرتغالی تنگ می‌شود.

اظهار نظر کورتوا درباره رونالدو
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از آس، رئال مادرید سال را با تساوی بدون گل برابر اتلتیک بیلبائو به پایان رساند. تیبو کورتوا پس از بازی گفت: دو دیدار سخت را پشت سر گذاشتیم اما توپ وارد دروازه نشد. شانس با ما یار نبود. سه ضربه مان به تیرک برخورد کرد و فرصت‌های زیادی را از دست دادیم. بدشانسی بود که نتوانستیم سه امتیاز را به دست آوریم. داور به بازیکنان حریف کارت زرد نشان نمی داد حتی زمانی که وقت کشی می‌کردند. در هر صورت دو امتیاز را از دست دادیم. پس از تعطیلات کریسمس دیدار سختی برابر ختافه خواهیم داشت.

دروازه‌بان رئال مادرید درباره گل‌های کریستیانو رونالدو اظهار کرد: او هر سال ۴۰ تا ۵۰ گل به ثمر می‌رساند. برای گل‌هایش دل‌تان تنگ می‌شود اما یک سال و نیم است که دیگر در مادرید حضور ندارد. نباید دیگر به او فکر کرد.

دروازه‌بان بلژیکی درباره امضای قرارداد با یک مهاجم با زین‌الدین زیدان هم عقیده است. او گفت: نیازی به یک مهاجم نداریم. کریم بنزما و یوویچ در شرایط خوبی قرار دارند. در تمرینات گلزنی می‌کنند. گاهی اوقات در بازی‌ها توپ‌ها به گل تبدیل نمی‌شوند.

کورتوا در مورد بازیکنان غایب تیم اظهار کرد: دل‌مان برای ادن هازارد تنگ شده است. او در شرایط خوبی قرار داشت. نمی‌دانم چه زمانی دوباره به میادین بر می‌گردد. باید منتظر ماند.

دروازه‌بان رئال مادرید در رابطه با VAR گفت: تجربه من در جام جهانی یا لیگ قهرمانان اروپا نسبت به لالیگا متفاوت بوده است. من با این فن‌آوری موافقم. داور در راس قرار دارد و ترجیح می‌دهند نظرش را برنگردانند. با این حال  در دیدار برابر بارسلونا لانگله به رافائل واران ضربه زد. نمی‌دانم چرا VAR وارد نشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۲۸۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان