//
کدخبر: ۲۱۴۲۴۹ //

شکست تحقیرآمیز رئال برابر پاری سن ژرمن

رئال مادرید در دیدار برابر پاری سن ژرمن که سه ستاره سرشناس خط حمله خود را در اختیار نداشت با سه گل تن به شکست داد این درحالی بود که اتلتیکو مادرید در آخرین لحظات از شکست گریخت و بازی را برابر یووه به تساوی کشاند.

شکست تحقیرآمیز رئال برابر پاری سن ژرمن
به گزارش فرتاک نیوز،

 هفته نخست مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با انجام 8 دیدار به پایان رسید.

ابتدا کلوب بروژ در ورزشگاه خانگی خود از گالاتاسرای پذیرایی کرد که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

تاتنهام که برای دیدار با المپیاکوس راهی یونان شد با تساوی دو بر دو متوقف شد.گل های تیم لندنی را در این دیدار هری کین و لوکاس مورا به ثمر رساندند.

در دیگر دیدار این گروه بایرن مونیخ با سه گل ستاره سرخ بلگراد را شکست داد. گل های بایرن را کومان، لواندوفسکی و مولر به ثمر رساندند.

و اما در یکی از حساس ترین و جذاب ترین دیدارها دو تیم مدعی اتلتیکو مادرید و یوونتوس به مصاف هم رفتند.

این دیدار که در اسپانیا برگزار شد برنده نداشت و بازی با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

نیمه نخست این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید. با شروع نیمه دوم یووه عملکرد بهتری از خود نشان داد و در دقیقه 48 توسط کوادرادو به زیبایی دروازه اوبلاک را باز کرد.

با وجود آنکه اتلتیکو مادرید به بازی هجومی روی آورد اما این یوونتوس بود که در دقیقه 66 توسط ماتوئدی گل دوم خود را به ثمر رساند.

شاگردان سیمئونه که چیزی برای از دست دادن نداشتند به بازی هجومی روی آوردند و در دقیقه 70 اختلاف را به حداقل رساندند. تعویض سیمئونه در دقایق پایانی جواب داد و هکتور هررا در دقیقه 90 گل تساوی را برای اتلتیکو مادرید به ثمر رساند تا این دیدار در نهایت با تساوی دو بر دو به پایان رسد و برنده نداشته باشد.

در دیگر دیدار این گروه بایر لورکوزن در خانه ناامید کننده ظاهر شد و با نتیجه دو بر یک برابر لوکومتیو مسکو تن به شکست داد.

و اما روند کابوس وار رئال مادرید با زیدان ادامه دارد. این تیم برابر پاری سن ژرمن که مثلث سرشناس خود را در اختیار نداشت شکست سنگینی را متحمل شد.

رئال مادرید در پارک دو پرانس به مصاف پاری سن ژرمن رفت و با سه گل تن به شکست داد.

ستاره این بازی آنخل دی ماریا بود که توانست دو گل به ثمر رساند. دیگر گل پاری سن ژرمن را مونیر به ثمر رساند تا رئال در لیگ قهرمانان اروپا هم ناامید کننده ظاهر شود.

و اما در گروه C  هم دو دیدار برگزار شد. منچستر سیتی در اوکراین به مصاف شاختار رفت و با سه گل به پیروزی رسید.گل های سیتی را ریاض محرز، گوندوگان و ژسوس به ثمر رساندند.

در دیگر دیدار این گروه هم دینامو زاگرب با چهار گل آتالانتا را شکست داد تا با تفاضل گل بهتر صدرنشین شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۴۲۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان