//
کدخبر: ۲۳۲۴۱۲ //

ام‌باپه مسی و رونالدو را پشت سر گذاشت

ستاره جوان پاری سن ژرمن با آمار گلزنی خیره کننده‌ای که از خود به جای گذاشته مسی و رونالدو را پشت سر گذاشت.

ام‌باپه مسی و رونالدو را پشت سر گذاشت
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از اسکای اسپورت، کلیان ام‌باپه از بهترین و آماده ترین بازیکنان حال حاضر فوتبال جهان است که در پاری سن ژرمن بازی می‌کند. این بازیکن جوان تنها 21 سال سن دارد اما آمار خیره کننده‌ای در گلزنی دارد و نوید یک ستاره بزرگ را برای فوتبال اروپا و فرانسه می‌دهد.

ام‌باپه توانست از نظر با  اختلاف زیادی کریستیانو رونالدو و مسی را پشت سر بگذارد.

این مهاجم جوان به تازگی 21 ساله شد. او تا الان 103 گل به ثمر رسانده این درحالی است که مسی تا 21 سالگی تنها 48 گل و رونالدو تنها 27 گل به ثمر رسانده‌اند.

ام‌باپه سخت مورد توجه رئال مادرید قرار گرفته و به نظر می رسد که این بازیکن دوست دارد که راهی کهکشانی‌ها شود. او پیش از این تاکید کرد که دوست دارد توپ طلا و قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به دست می آورد و به خوبی می‌داند که با رفتن به رئال چنین شرایطی برای او بهتر وجود دارد.

ام‌باپه حاضر نشد که قراردادش را با پاری سن ژرمن تمدید کند و این نشان می‌دهد که او قصد جدایی دارد و با توجه به رابطه بسیار خوبی که با زیدان دارد به احتمال خیلی زیاد مقصد بعدی او رئال خواهد بود و جالب اینکه هواداران رئال هم در یک نظرسنجی خواستار جذب این بازیکن شدند و او را بهتری گزینه برای جایگزینی کریستیانو رونالدو دانستند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۲۴۱۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان