//
کدخبر: ۲۳۱۴۲۹ //

پیش بینی اکیپ از آینده توخل با پاری سن ژرمن

روزنامه معتبر فرانسوی تاکید کرد که توماس توخل فصل پایانی حضورش در پاری سن ژرمن را تجربه می‌کند.

پیش بینی اکیپ از آینده توخل با پاری سن ژرمن
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از اکیپ، پاری سن ژرمن با هدایت توماس توخل در فصل جاری عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده است. پاری سن ژرمن در رقابت‌های لیگ فرانسه با اقتدار در صدر جدول رده بندی جای دارد و با نزدیک ترین تعقیب کننده خود 10 امتیاز اختلاف دارد. این تیم در لیگ قهرمانان اروپا هم به عنوان تیم نخست توانست به دور بعد راه پیدا کند آن هم در شرایطی که رئال مادرید را در گروه خود داشت.

روزنامه اکیپ با وجود نتایج خوب پاری سن ژرمن از فصل جاری به عنوان آخرین فصل حضور توماس توخل در پاری سن ژرمن سخن به میان آورد.

اکیپ نوشت: سرمربی آلمانی اگر نتواند در فصل جاری هم با پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا موفق باشد از کار برکنار خواهد شد البته ممکن است که اخراج توخل حتی قبل از پایان فصل هم باشد. سران پاری سن ژرمن باتوجه به ناراحتی بازیکنان بزرگ تیم از جمله ام‌باپه و کاوانی از توخل منتظر یک ناکامی از این مربی هستند تا او را از کار برکنار کنند.

کاوانی از شرایط خود در پاری سن ژرمن راضی نیست و در آستانه جدایی قرار دارد و از طرف دیگر هم ام‌باپه ستاره جوان تیم هم از تعویض‌های اخیر خود در دقایق پایانی ناراحت شده و خبرهای زیادی درباره احتمال جدایی او به گوش می رسد و سران پاری سن ژرمن اصلا دوست ندارند که این ستاره خود را از دست دهند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۱۴۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان