//
کدخبر: ۲۲۱۵۸۵ //

نخستین پیروزی رئال مادرید در شب جشنواره گل منچسترسیتی، تاتنهام و پاری سن ژرمن

رئال مادرید با شکست گالاتاسرای نخستین پیروزی‌اش را در لیگ قهرمانان اروپا جشن گرفت و تیم‌های منچسترسیتی، تاتنهام و پاری سن ژرمن بردهای پرگلی را به دست آوردند.

نخستین پیروزی رئال مادرید در شب جشنواره گل منچسترسیتی، تاتنهام و پاری سن ژرمن
به گزارش فرتاک نیوز،

هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا سه‌شنبه شب با برگزاری هشت دیدار آغاز شد. در یکی از مهم‌ترین بازی‌ها رئال مادرید برابر گالاتاسرای قرار گرفت و با یک گل میزبانش را شکست داد‌.

با وجود اینکه سفیدپوشان بازی را خوب شروع کردند اما نخستین فرصت‌ها به گالاتاسرای رسید. دو مهار عالی تیبو کوارتوا اجازه گلزنی به میزبان را نداد و دقایقی بعد تونی کروس دروازه تیم ترک را باز کرد.

در نیمه دوم، کریم بنزما یک فرصت خوب برای گلزنی داشت اما از آن بهره نبرد. دو تیم موقعیت‌هایی برای گلزنی داشتند ولی توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا سه امتیاز به مادرید برسد. شاگردان زین‌الدین زیدان نخستین پیروزی‌شان را در این رقابت‌ها جشن گرفتند. مادرید از قعر جدول رها شد و با چهار امتیاز در رتبه دوم قرار گرفت.

دیگر دیدار گروه A بین دو تیم پاری سن ژرمن و بروخه برگزار شد که مهمان با پنج گل حریف بلژیکی‌اش را شکست داد. مائورو ایکاردی دبل کرد و کیلیان ام باپه توانست هت تریک کند.

در گروه B بایرن مونیخ به مصاف المپیاکوس رفت و ۳ بر ۲ پیروز شد. دروازه بایرن در دقیقه ۲۳ توسط یوسف العربی باز شد. با این حال دقایقی بعد روبرت لواندوفسکی بازی را به تساوی رساند. مهاجم لهستانی در دقیقه ۶۲ برای دومین بار گلزنی کرد. در ادامه کورنتین تولیسو توانست سومین گل تیمش را به ثمر برساند. گیلرمه با گلزنی در دقیقه ۷۹ اختلاف را به حداقل رساند اما تاثیری در شکست تیمش نداشت.

تاتنهام نیز نخستین پیروزی‌اش را جشن گرفت و با پنج گل زوزدا را شکست داد. هری کین و هیونگ مین سون در این دیدار دبل ‌کردند و گل دیگر این تیم را اریک لاملا به ثمر رساند.

منچستر سیتی در گروه C برابر آتلانتا قرار گرفت و ۵ بر یک مهمانش را شکست داد. شاگردان پپ گواردیولا ابتدا با گل روسلان مالینوفسکی با یک گل عقب افتادند اما دبل سرخیو آگوئرو خیلی زود شرایط را به نفع میزبان کرد. مهاجم آرژانتینی ۴ دقیقه پس از گلزنی در دقیقه ۳۴، از روی نقطه پنالتی گل دیگری به ثمر رساند.

در نیمه دوم رحیم استرلینگ هت تریک کرد. بازیکن سیتی در دقایق ۵۸، ۶۴ و ۶۹ گلزنی کرد.

دیدار دو تیم شاختار دونتسک و دینامو زاگرب نیز با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

در گروه دیگر یوونتوس به مصاف لوکوموتیو رفت و ۲ بر یک پیروز شد. برخلاف جریان بازی لوکوموتیوو به گل دست یافت. الکسی میرانچوک در دقیقه ۳۰ دروازه یوونتوس را باز کرد‌ تا نماینده روسیه با پیروزی به رختکن برود. در نیمه دوم یوونتوس با گل‌های پائولو دیبالا توانست از شکست فرار کند و سه امتیاز بازی را به دست آورد.

اتلتیکو مادرید پیش از این دیدار برابر بایرلورکوزن قرار گرفت و به لطف گل آلوارو موراتا پیروز شد. مهاجم اسپانیایی که در نیمه دوم به جای کوکه به میدان رفت توانست در دقیقه ۷۸ با ضربه سر گلزنی کند.

آسیب‌دیدگی خوسه خیمنس از اتفاق‌های مهم این دیدار بود. مدافع اتلتیکو مجبور شد در دقیقه ۱۵ جای خود را به ماریو ارموسو دهد.

هشت دیدار دیگر، امشب (چهارشنبه) در نقاط مختلف اروپا برگزار می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۱۵۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان