//
کدخبر: ۲۱۷۳۰۳ //

هشدار توخل به رئال مادرید

سرمربی پاری سن ژرمن از پیروزی تیمش برابر گالاتاسرای خوشحال است و به رئال مادرید قبل از رویارویی با این تیم ترکیه‌ای هشدار داد.

هشدار توخل به رئال مادرید
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از اکیپ، پاری سن ژرمن در دیدار دوم خود در مرحله گروهی فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا به مصاف گالاتاسرای رفت. تیم پاریسی توانست در این دیدار با تک گلی که مائورو ایکاردی به ثمر رساند به پیروزی برسد تا 6 امتیازی شود.

توخل بعد از بازی گفت: فکر نمی‌کنم که در لیگ قهرمانان اروپا بهتر از لیگ فرانسه بازی می‌کنیم. تفاوت بسیار زیادی بین این دو رقابت وجود دارد. از اینکه در دو دیدار خود در لیگ فرانسه تن به شکست دادیم احساس خوبی نداریم اما نباید فراموش کرد که بازیکنان ما ربات نیستند. هر سه روز یک بار باید به میدان برویم و این اصلا آسان نیست. بازیکنان باید از نظر ذهنی و بدنی بسیار آماده باشند.

او درباره تساوی رئال برابر کلوپ بروژ گفت: در گروه متعادلی قرار داریم. در لیگ قهرمانان اروپا هیچ دیداری آسان نیست. ما هم بازی سختی برابر کلوپ بروژ خواهیم داشت. باید به رئال هشدار دهم که در ترکیه هم بازی آسانی برابر گالاتاسرای نخواهد داشت و باید مواظب باشد. فضای موجود در ورزشگاه گالاتاسرای خیره کننده است و شرایط را برای حریف سخت می‌کند. تا الان چنین طنین صدای را در هیچ ورزشگاهی نشنیده بودم.

توخل افزود: این پیروزی را به راحتی به دست نیاوردیم بلکه برای آن جنگیدیم. وضعیت زمین چمن ورزشگاه خوب نبود و بازی شبیه به میدان جنگ شده بود. گالاتاسرای در یک سال اخیر تنها سه بار تن به شکست داده بود و این پیروزی را به سختی اما با شایستگی به دست آوردیم.

سرمربی پاری سن ژرمن درباره مائورو ایکاردی هم گفت: او زیاد تمرین نکرد با این گل بازی خوبی را به نمایش گذاشت و به ما کمک کرد تا پیروز شویم. با توجه به غیبت نیمار و کاوانی و ام‌باپه حضور ایکاردی بسیار مهم بود و خوشحالم که او توانست تاثیر گذار ظاهر شود و گل بزند. او با این گلی که به ثمر رساند اعتماد به نفس بیشتری هم به دست خواهد آورد و در دیدارهای پیش رو کمک بیشتری خواهد کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۷۳۰۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان