//
کدخبر: ۱۹۶۴۲۳ //

مدیرعامل سپاهان: به دنبال بمب ترکاندن نیستیم و با ترقه‌ کار را جلو می‌بریم

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: پژمان منتظری, کنعانی‌زادگان, کاوه رضایی و بشار رسن بازیکنان خیلی خوبی هستند و احترام زیادی برای همه آنها قائل هستم اما این بازیکنان در لیست قلعه‌نویی نیستند.

مدیرعامل سپاهان: به دنبال بمب ترکاندن نیستیم و با ترقه‌ کار را جلو می‌بریم
به گزارش فرتاک نیوز،

مسعود تابش درباره وضعیت تیم فوتبال سپاهان پیش از آغاز رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: سعی کردیم لیست مورد نظر قلعه‌نویی را جذب کنیم, تعدادی از این بازیکنان تاکنون جذب شدند و چند بازیکن دیگر نیز قرار است در روزهای آینده به سپاهان بپیوندند. در این مدت نفراتی که قرار بود از تیم جدا شوند, جدا شدند و همه این اقدامات با نظر سرمربی تیم انجام شده است. دقیقا‌ً طبق لیستی که قلعه‌نویی به ما ارائه داده  اقدام کردیم.

رضایی, رسن, کنعانی‌زادگان و منتظری در لیست قلعه‌نویی نیستند

وی درباره شایعاتی که پیرامون نقل و انتقالات باشگاه سپاهان وجود دارد, خاطرنشان کرد: متاسفانه شایعاتی از سوی دلالان مطرح می‌شود. این افراد اسامی را مطرح می‌کنند که به هیچ وجه در لیست قلعه‌نویی قرار نداشتند. گفته‌اند کاوه رضایی, بشار رسن, محمد حسین کنعانی‌زادگان و پژمان منتظری نفراتی هستند که قلعه‌نویی خواهان جذب آنها بوده اما هیئت مدیره باشگاه سپاهان با جذب آنها مخالفت کرده است.

مدیرعامل باشگاه سپاهان با انتقاد از شایعاتی که دلالان و عوامل پشت پرده مطرح می‌کنند, افزود: نمی‌دانم این اسامی را از کجا می‌آورند. پژمان منتظری, کنعانی‌زادگان, کاوه رضایی و بشار رسن بازیکنان خیلی خوبی هستند و من احترام زیادی برای همه آنها قائل هستم اما باید بگویم این بازیکنان در لیست قلعه‌نویی نبودند و نمی‌دانم اسامی‌شان از کجا مطرح شده است. دلالان می‌خواهند بازارگرمی کنند. هنوز نقل و انتقالات برای ما تمام نشده و قرار است دو, سه بازیکن دیگر براساس نیاز سرمربی جذب کنیم. حالا در این بین عده‌ای شلوغ‌کاری می‌کنند و می‌گویند که هیئت مدیره با جذب بازیکنان مخالفت کرده اما این مطلب به هیچ وجه صحت ندارد.

در نقل و انتقالات تحت تاثیر دلال‌بازی‌ها قرار نمی‌گیریم

تابش با تاکید براینکه «هیئت‌ مدیره باشگاه هیچ دخالتی در روند یارگیری ندارد» گفت: ممکن است قلعه‌نویی با توجه به سوابق و تجربیاتی که دارم برای یارگیری با من مشورت کند اما من هیچگاه نظرم را به او تحمیل نمی‌کنم. باشگاه دقیقا بر اساس لیستی که سرمربی‌ به ما ارائه داده اقدام کرده و به هیچ وجه تحت تاثیر فضاسازی و دلال‌بازی‌ها قرار نمی‌گیریم.

برای تمدید قرارداد کی‌روش حرف از مبلغ بالا نشده است

وی درباره تمدید قرارداد کی‌روش استنلی و اینکه گفته می‌شود این بازیکن برای ماندن در سپاهان مبلغ زیادی درخواست کرده است, خاطرنشان کرد: صحبت از مبلغ بالا نشده است اما فعلا مشغول مذاکره هستیم و اگر بتوانیم، او را در تیم نگه می‌داریم. قلعه‌نویی در لیستش برای هر پست اولویت اول, دوم و سوم قرار داده و طبق همین اولویت‌ها عمل خواهیم کرد.

وی ضمن تایید مذاکره با فرشاد احمدزاده یادآور شد: همانطور که گفتم ما به جذب دو, سه بازیکن دیگر احتیاج داریم اما در این بین با هفت, هشت بازیکن به طور همزمان در حال مذاکره هستیم.

ورزشگاه نقش جهان از 99 درصد ورزشگاه‌های ایران مدرن‌تر و به‌روز‌تر است

مدیرعامل سپاهان درباره اینکه گفته می‌شود ورزشگاه نقش جهان برای کسب مجوز حرفه‌ای و میزبانی در مسابقات لیگ برتر ممکن است تائید نشود, یادآور شد: ورزشگاه نقش جهان بسیار خوب و از 99 درصد ورزشگاه‌های ایران مدرن‌تر و به‌روز‌تر است و مشکل خاصی ندارد و نقش جهان صددرصد مجوز حرفه‌ای کسب خواهد کرد. تنها کار بخش کوچکی از سقف ورزشگاه مانده که آن هم قرار است در روزهای آینده تکمیل شود. همچنین در سال گذشته چند پارکینگ راه اندازی و دوربین‌های مداربسته نصب شده است.

اگر نقش‌جهان نتواند مجوز حرفه‌ای بگیرد کدام ورزشگاه ایران می‌تواند؟

تابش اظهار داشت: تنها بحث الکترونیکی‌کردن بلیت‌فروشی و نصب گیت‌ها را داریم که امیدواریم این مسئله هم انجام شود. برای این موارد قرارداد بسته شده و همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا در مسابقات فصل آینده این الزامات نیز رعایت شود. ورزشگاه نقش جهان ورزشگاه بسیار مدرن و بزرگی است که مطمئن باشید در آینده بازی‌های ملی نیز در اینجا انجام می‌شود. اگر نقش جهان نتواند مجوز حرفه‌ای بگیرد کدام ورزشگاه ایران خواهد توانست؟

به توصیه فدراسیون برای اردوی‌های خارجی عمل می‌کنیم

وی با بیان اینکه «سپاهان از تاریخ پانزدهم تیرماه به اردوی تدارکاتی در کردان اعزام می‌شود» درباره برپایی اردوی خارج از کشور تصریح کرد: برپایی اردوی خارجی بستگی به شرایط دارد. وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال به ما توصیه کردند که اردوهای خارجی برگزار نکنیم و ما نیز به این توصیه‌ها عمل می‌کنیم اما اگر شرایط مناسبی پیش بیاید و پیشنهاداتی به ما برسد بررسی می‌کنیم.

در نقل و انتقالات به دنبال بمب ترکاندن نیستیم و با ترقه‌ کار را جلو می‌بریم

مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره داغی بازار نقل و انتقالات و اینکه برخی از باشگاه‌ها به اصطلاح «بمب ترکاندن» را آغاز کرده‌اند به تسنیم گفت: در نقل و انتقالات به دنبال بمب ترکاندن نیستیم و با ترقه‌های خودمان داریم کار را جلو می‌بریم (با خنده). خودمان به این مسائل دامن می‌زنیم, به طور مثال چند روز پیش گفته شد که باشگاه سپاهان 100 میلیارد تومان برای تیم فوتبالش بودجه کنار گذشته و عده‌ای نیز گفتند که باشگاه سپاهان این مسئله را تایید کرده است اما منظور ما از این مبلغ فقط تیم فوتبال‌مان نبود. حدود 93 میلیارد تومان بودجه داریم که این پول مربوط به 80 تیم ورزشی است و نه فقط تیم فوتبال بزرگسالان! ما در باشگاه سپاهان رشته‌های متعددی در گروه‌های سنی مختلف و در بخش زنان و مردان داریم که در این تیم‌ها جمعاً 3500 ورزشکار حضور دارند. در همه رشته‌ها آکادمی نیز داریم, به طور مثال در همین فوتبال ما 24 تیم فوتبال داریم.

100 میلیارد بودجه برای 80 تیم ورزشی است نه فقط یک تیم فوتبال!

تابش افزود: بعضی از دوستان در باشگاه‌های دیگر مغلطه و سفسطه می‌کنند و می‌گویند که 100 میلیارد تومان برای تیم‌شان هزینه می‌کنند. در باشگاه سپاهان بیش از 80 تیم داریم که همگی آنها به زیرساخت و پشتیبانی نیاز دارند و این هزینه بالایی می‌برد. شما حساب کنید هزینه ترانسفر و تغذیه 3500 ورزشکار چقدر می‌شود. هزینه‌ها برای تیم فوتبال ما معقول بوده و به هیچ وجه قرارداد‌ نجومی با هیچ بازیکنی نمی‌بندیم, اما باشگاه‌های هم ردیف ما بیشتر از ما هزینه می‌کنند. این آمادگی را داریم که به همراه دیگر باشگاه‌ها قراردادهای‌مان را روی میز بگذاریم و شفاف‌سازی کنیم. به طور مثال بازیکنی بوده که ما با آن به توافق رسیدیم اما باشگاه دیگری پیشنهاد خیلی بالاتری به او داده و او را جذب کرده است, قرار بوده این بازیکن را ما با مبلغ یک میلیارد و 400 میلیون تومان جذب کنیم اما باشگاه دیگری او را با رقم دو و نیم میلیارد تومان جذب کرده که البته نوش جان‌شان!

امیدوارم مشکلات شهر‌ها برطرف و لیگ با شرایط خوبی آغاز شود

مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره اینکه احتمال دارد لیگ به طور کل برگزار نشود و یا با تاخیر همراه باشد, عنوان کرد: امیدوارم لیگ با شرایط خوبی آغاز شود, چرا که مردم دل‌خوشی‌شان برگزاری همین مسابقات است, امیدوارم مشکلات شهر‌ها برطرف شود, من فقط در ارتباط با شهر و ورزشگاه خودم می‌توانم اظهارنظر کنم, ما ورزشگاه بسیار خوبی داریم که سال گذشته نیز 5-4 میلیارد تومان برای آن هزینه کرده‌ایم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۶۴۲۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان