//
کدخبر: ۱۸۷۲۴۶ //

انگیزه پرسپولیس و سپاهان برای فتح لیگ هجدهم؛ تعداد جام

پرسپولیس در صورت کسب این جام می‌تواند در یک رکورد دیگر با سپاهان برابری کند که آن، کسب سه قهرمانی متوالی در لیگ برتر است.

انگیزه پرسپولیس و سپاهان برای فتح لیگ هجدهم؛ تعداد جام
به گزارش فرتاک نیوز،

طی 17 دوره برگزار شده از رقابت‌های لیگ برتر، سپاهان با 5 عنوان قهرمانی پرافتخارترین تیم این رقابت‌ها به حساب می‌آید اما پرسپولیس در صورت قهرمانی لیگ هجدهم می‌تواند در این عنوان با زردهای دیار نصف جهان شریک شود.

در واقع جنگ پنجشنبه شب پرسپولیس و سپاهان بر سر عنوان قهرمانی لیگ هجدهم، جنگ تعداد جام‌هاست. پرسپولیس می‌تواند با این جام، تعداد جام‌های لیگ برتری‌اش با سپاهان را برابر کند اما در صورتی که سپاهان قهرمان شود، صاحب ششمین جام قهرمانی شده، فاصله‌اش را بیشتر خواهد کرد و فعلا دست‌نیافتنی می‌شود.

همچنین پرسپولیس در صورت کسب این جام می‌تواند در یک رکورد دیگر با سپاهان برابری کند که آن، کسب سه قهرمانی متوالی در لیگ برتر است. سپاهان در فصل‌های نهم، دهم و یازدهم سه دوره متوالی قهرمان این رقابت‌ها شده و حالا پرسپولیس هم می‌تواند با جام هجدهم این افتخار را تکرار کند.

پرسپولیس البته انگیزه‌ی دیگری هم دارد و آن، اینکه در صورت کسب پنجمین قهرمانی لیگ برتری‌اش، دو قهرمانی بیشتر از رقیب سنتی‌اش استقلال خواهد داشت که در 17 دوره‌ی لیگ برتر، سه بار قهرمان شده است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۷۲۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان