//
کدخبر: ۱۸۷۲۳۹ //

بدترین پایان برای تیم های مدعی لیگ برتر چگونه است؟

برانکو خاطرجمع است که در بدترین حالت نایب قهرمان می‌شود. استقلال و سپاهان ولی رقابت نزدیکی برای نایب قهرمانی دارند و در بدترین شرایط چهارم می‌شوند.

بدترین پایان برای تیم های مدعی لیگ برتر چگونه است؟
به گزارش فرتاک نیوز،

 فقط یک هفته تا پایان لیگ زمان باقی مانده و جایگاه هیچ تیمی در جدول رده‌بندی قطعی نیست. هنوز مشخص نیست که از بین پرسپولیس و سپاهان کدام تیم قهرمان می‌شود. هنوز نایب قهرمانی قلعه‌نویی هم قطعی نشده و شاید این تیم بین 5 تیم مدعی، چهارم شود. استقلال هم این شانس را دارد که یک پله صعود یا سقوط کند. 

پرسپولیس

پرسپولیس با تیم سوم جدول 4 امتیاز اختلاف دارد. اتفاقی که خاطر برانکو را جمع می‌کند بعد از دو قهرمانی، در بدترین شرایط هم نایب قهرمان خواهند شد. هر چند که این تیم شانس خیلی بالایی برای کسب سومین جام متوالی دارد.

سپاهان

شاگردان امیر قلعه‌نویی در بدترین شرایط بین پنج تیم، چهارم می‌شوند. سپاهان یک امتیاز از استقلال و دو امتیاز از پدیده بیشتر دارد که در صورت شکست در هفته پایانی و پیروزی استقلال و پدیده به رتبه چهارم سقوط می‌کند. با توجه به اختلاف چهار امتیازی این تیم نسبت به تراکتور، قطعا سپاهان از رتبه چهارم پایین‌تر نمی‌رود.

استقلال

فرهاد مجیدی همچنان این شانس را دارد که فصل را به عنوان نایب قهرمان به پایان برساند. هر چند که روی کاغذ شانس حضور در رتبه پنجم را هم دارند. البته بعید است حتی با وجود شکست استقلال و برد تراکتورسازی، تبریزی‌ها بتواند 9 تفاضل گلی که عقب هستند را هم جبران کنند. در نتیجه احتمالا استقلال در بدترین حالت فصل را در رتبه چهارم به پایان می‌رساند. 

پدیده

شاگردان گل‌محمدی در فاصله یک هفته مانده به پایان لیگ با کسب 53 امتیاز، چهارمین تیم برتر لیگ هستند. پدیده در بهترین شرایط می‌تواند امیدوار باشد سپاهان شکست بخورد و استقلال هم پیروز نشود تا با برد در هفته پایانی، نایب قهرمانی را جشن بگیرند. هر چند که این تیم فقط 2 امتیاز بیشتر از تراکتورسازی دارد و در صورت پیروزی تراکتور در هفته پایانی و نبردن پدیده، شاگردان گل‌محمدی فصل را به عنوان تیم پنجم تمام می‌کنند.

تراکتورسازی

با توجه به اینکه استقلال سه امتیاز و 9 تفاضل گل بیشتر از تراکتور دارد، تبریزی‌ها به رتبه سوم هم نخواهند رسید. این تیم 12 امتیاز از ذوب‌آهن بیشتر دارد و امکان سقوط به رتبه‌ای پایین‌تر از رده پنجم را هم ندارد. در نتیجه تراکتورسازی در بدترین حالت در همین رتبه پنجم باقی خواهند ماند و در بهترین شرایط هم با یک رتبه صعود، تیم چهارمِ لیگ می‌شوند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۷۲۳۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان