//
کدخبر: ۱۸۵۹۹۲ //

پاتک تراکتورسازی به استقلال

مالک متمول تراکتور سازی برای تقویت خط دروازه تیمش برای فصل بعد سید مهدی رحمتی را مد نظر گرفته است.

پاتک تراکتورسازی به استقلال
به گزارش فرتاک نیوز،

خبر حضور سید مهدی رحمتی از مدت ها پیش در تراکتورسازی به گوش می رسد حال با نیمکت نشین شدن این بازیکن این شایعات دوباره به جریان افتاده است.

تراکتور سازی در فصل جاری رقابت های لیگ برتر عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد و یکی از شانس های اصلی کسب عنوان قهرمانی بود.

تیم تبریزی در سه هفته از جمع مدعیان خارج شد. همه چیز از آن شکست عجیب در دیدار برابر سپیدرود رقم خورد که در آن فروزان با اشتباهات عجیب خود باعث شد تا تراکتور سازی بازنده این دیدار شود و از کورس عنوان قهرمانی عقب ماند.

فروزان از تیم تبریزی کنار گذاشته شده است اما جایگزین او اخباری هم عملکرد ناامید کننده ای از خود نشان داده و کاملا روشن است که این تیم به جذب یک دروازبان بزرگ در تابستان نیاز دارد.

از تبریز خبر می رسد که زنوزی مالک متمول تراکتور از همین الان به دنبال جذب یک دروازبان بزرگ است و گزینه او برای خط دروازه تیمش در تابستان سید مهدی رحمتی است.

رحمتی در نیم فصل دوم و بعد از دیدار برابر پرسپولیس به یکباره مقصر باخت شناخته شد و همه هجمه ها علیه شد و الان نه تنها در لیگ برتر بلکه در لیگ قهرمانان آسیا هم فرصت بازی به او نمی رسد.

فرهاد مجیدی سرمربی جدید استقلال هم اعتقادی به رحمتی ندارد و با این دروازبان باتجربه به مشکل خورده است. بسیار محتمل است که رحمتی با این شرایطی که در استقلال دارد در تابستان این تیم را ترک کند.

تراکتور سازی طبق اعلام مدیر عامل این باشگاه فصل بعد قوی تر و پر مهره تر از فصل جاری خواهد بود و رحمتی با پیوستن به این تیم نه تنها سنگربان اصلی خواهد شد بلکه این شانس را دارد که قهرمانی در لیگ برتر را هم بار دیگر تجربه کند.

بسیار بعید است که با وجود حسینی دیگر فرصت بازی کردن به رحمتی در ترکیب اصلی برسد و او به احتمال خیلی زیاد در تابستان آبی پوشان را بعد از سالها ترک خواهد کرد تا در تراکتور سازی بازی کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۵۹۹۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان