//
کدخبر: ۱۸۷۱۰۷ //

مدافع سپاهان: سرنوشت قهرمانی دست ما نیست/ لیگ امسال یکی از سخت ترین لیگ‌های چند سال اخیر بود

مدافع راست تیم فوتبال سپاهان معتقد است که در هفته آخر لیگ برتر، پارس‌جنوبی پتانسیل شکست دادن پرسپولیس را دارد.

مدافع سپاهان: سرنوشت قهرمانی دست ما نیست/ لیگ امسال یکی از سخت ترین لیگ‌های چند سال اخیر بود
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد ایران‌پوریان درباره وضعیت فعلی سپاهان در فاصله یک هفته مانده به پایان لیگ برتر گفت: شرایط سپاهان نرمال است و تا الان نتایج خوبی گرفتیم، البته در لیگ امسال در برخی از مسابقات امتیازهای بدی از دست دادیم که اگر این اتفاق رخ نمی‌داد می‌توانستیم با اختلاف قهرمان لیگ برتر شویم. حالا هم امیدواریم که در هفته آخر اتفاقات به سود ما باشد، در فوتبال هیچ‌چیز حساب و کتاب ندارد و باید دید چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

وی ادامه داد: در حال حاضر سرنوشت قهرمانی دست ما نیست، سپاهان باید استقلال خوزستان را شکست بدهد و منتظر نتیجه نگرفتن پرسپولیس باشد. پرسپولیس هم در جم یک مساوی می‌خواهد و باید دید نتایج چگونه رقم خواهد خورد. پارس‌جنوبی از لحاظ فنی تیم خوبی است و پتانسیل شکست دادن پرسپولیس را دارد.

ایران‌پوریان در پاسخ به این پرسش که آیا قهرمان نشدن سپاهان، یک ناکامی برای این تیم محسوب می‌شود، عنوان کرد: اصلا اینطور نیست، سپاهان حتی اگر در این فصل قهرمان هم نشود، باید بگویم که عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت. لیگ امسال یکی از سخت ترین لیگ‌های چند سال اخیر بود و سپاهان با توجه به شرایطی که در فصل گذشته داشت، خیلی هم خوب نتیجه گرفت. 

مدافع راست سپاهان که در این فصل 2 گل زده و 5 پاس گل داده است، در خصوص مصدومیت‌هایی که دچارش شد، تصریح کرد: امسال بدشانسی آوردم و همان مصدومیت اول باعث شد تا مصدومیت دوم هم سراغم بیاید و تعدادی از بازی‌های این فصل را از دست بدهم. با این حال هر وقت بازی کردم، نهایت تلاش خودم را برای موفقیت تیم انجام دادم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۷۱۰۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان