//
کدخبر: ۱۷۹۱۷۶ //

بارانی: برای متوقف کردن پرسپولیس انگیزه زیادی داریم

محمدصادق بارانی، هافبک تیم فوتبال سایپا مدعی است که شاگردان دایی می‌توانند در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر از پرسپولیس امتیاز بگیرند.

بارانی: برای متوقف کردن پرسپولیس انگیزه زیادی داریم
به گزارش فرتاک نیوز،

محمدصادق بارانی با ابراز خرسندی از برتری تیمش برابر پیکان اظهار داشت: ما بازی خوبی انجام دادیم و کاملاً مستحق برد بودیم. مسئله مهم هم ادامه شکست‌ناپذیری تیم ما در شش هفت بازی گذشته بوده است. امیدوارم این روند را در بازی‌های آینده هم ادامه دهیم. هدف ما این است که در شش بازی باقیمانده بهترین نتایج ممکن را بگیریم.

وی درباره گل زدن به تیم سابق خود و خوشحالی‌اش بعد از گلزنی خاطر نشان کرد: مقابل تیم سابقم انگیزه زیادی داشتم. من جوانی‌ام را در پیکان گذاشتم هر چند که الان هم جوان هستم! بعد از گل هم خوشحالی خاصی انجام ندادم و روی پیراهنم عبارت مقدس «یا حسین (ع)» را نشان دادم. از این گل هم خوشحال شدم و هم ناراحت. خوشحال از اینکه برای تیمم مثمرثمر بودم و ناراحت از اینکه به تیم سابقم گل زدم. پیکان باشگاه خوبی است و امیدوارم که آنها هر چه زودتر به روزهای خوب‌شان برگردند.

هافبک تیم فوتبال سایپا با اشاره به بازی بعدی تیمش برابر پرسپولیس عنوان کرد: بازی با پرسپولیس و استقلال همیشه شرایط خاص خودش را دارد. پرسپولیس صدرنشین لیگ و یکی از قدرتمندترین تیم‌های ایران است، ولی ما هم برای این بازی و متوقف کردن حریف انگیزه زیادی داریم و با این پتانسیل فنی می‌توانیم از آنها امتیاز بگیریم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۹۱۷۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان